|
|
Besvar ![]() |
Side <1 207208209210211 909> |
Forfatter | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Hej Peter Jeg skulle vel ikke være så heldig at du ved hvordan man får hubben til at lære ir koderne?? Mit tv er et Panasonic CXC 725, med dertilhørende standard fjernbetjening
|
|
![]() |
|
BJEPSEN.COM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Hej Stoffer1987
Det var den har jeg brugte da jeg fik min det kræver et par forsøg da man fucker det op (måske bare mig) Tilslutningshubben muliggør IR-indlæring af tre kommandoer (lydstyrke op, lydstyrke ned og sluk lyd) fra en tv-fjernbetjening, der ikke kommer fra B&O. B&O tv-fjernbetjeningen understøtter ikke IR-indlæring for denne tilslutningshub. Ret altid fjernbetjeningen mod forsiden af dette produkt under IR -indlæring. Tænd først for tilslutningshubben, og tryk på multiknappen, og hold den nede. Indikatoren blinker orange, hvilket indikerer, at tilslutningshubben er klar til at modtage en IR-kommando. Tryk derefter på knappen for lydstyrke op på fjernbetjeningen, hvorefter indikatoren blinker én gang, når den modtager IR-kommandoen. Gentag disse trin mere end tre gange. Hvis kommandoen programmeres, lyser indikatoren grønt i to sekunder hvorefter den blinker orange for at indikere afventning af næste IR-kommando (lydstyrke ned og derefter lyd slukket). Når alle tre IR-kommandoer er blevet programmeret, begynder indikatoren at lyse grønt i to sekunder og derefter konstant hvidt. Hvis nogen kommando mislykkedes i forbindelse med programmering, lyser indikatoren rødt i to sekunder hvorefter den blinker orange for at indikere afventning af næste IR-kommando. Vis det ikke giver mening så kig i den pdf manual som du har linket til nederst på side 12 God fornøjelse |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
![]() |
|
Godt-humør ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Var det noget med en "B&O" PC? http://www.dinside.no/data/dette-er-langt-mer-enn-en-hoyttaler/61771063 Ja, det er ikke alle billeder der ser godt ud! Redigeret af Godt-humør - 06-September-2016 kl. 21:51 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Godt-humør
Det billede er en ommer. Slet det venligst. ________________________________ ![]() ![]() Her et billede fra 2015... Forstudiet til monogasme BeoSound 1 & 2. Her ses det tydeligt hvor Torsten Valeur har fået sin design idé fra. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Her hvad Godt-humør vil fortælle os.
![]() Den ser ud som en højttaler, men er egentlig en indpakket PC i en 360-graders højttaler. Den prismeformede maskinen har avrundede kanter, og måler 17.3 x 16.8 x 26.1 cm. På indersiden kan du vælge en Core i3 eller i5-prosessor, harddisk på 1TB eller SSD på 128GB, 8-16 GB RAM, integrert Intel-grafikk eller dedikert AMD R9 M470-grafikk. Operativsystemet er Windows 10. PC-en er utstyrt med to mikrofoner, så du kan give den muntlige instruktioner gennem Cortana fra sofagrupen. HP PC-en kommer på markedet i Norge i næste måned, med en startpris på 6.990 Kr. |
|
|
|
![]() |
|
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-April-2008 Status: Offline Point: 658 |
![]() |
Hej Peter
Jeg har netop anskaffet mig en Beolab 7-1 og sat denne til en Beoplay hub. Dog synes jeg der mangler en smule bas!!! :( Vil jeg kunne anvende en splitter som denne http://www.av-connection.dk/?PGr=1204 Og herefter forbinde subwoofer med sådan et kabel? http://www.av-connection.dk/?PGr=1646 Er det bedre at forbinde "kun" til lfe indgangen på subwooferen med et kabel som dette? http://www.av-connection.dk/?PGr=5042 Der bliver kun set alm tv, og på subwoofer kan der indstilles volume og crossover På forhånd tak :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Stoffer1987 Den 8 polet PowerLink split adapter du linker til er ok. PowerLink til Phono RCA stereo line adapter |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Billede-TCL Xclusive X1 2016. Lyd-Yamaha WXC-50 Pre-Amplifier. BeoLab 17.
|
|
|
|
![]() |
|
Godt-humør ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-November-2012 Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Hvis der er nogen der vil opleve noget nostalgi og ting fra dengang B&O stadig lavede top produkter, så kik forbi Djarlo Alfa Romeo i Nærum.
Du kan ved samme lejlighed, se på nogle flot designet biler, med avanceret teknik, noget lignende det B&O førhen kunne overraske med. Det kommer aldrig igen! |
|
![]() |
|
![]() |
Godt-humør - flot designet biler, med avanceret teknik, noget lignende Er Alfa Romeo gået samme vej som B&O. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 207208209210211 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |