|
|
Besvar ![]() |
Side <1 300301302303304 909> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
steen_j ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2018 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej, Jeg har fået et gammelt Beovision på motoriseret fod med lydbar. Jeg vil gerne bruge foden og lydbaren til et "almindeligt" ikke B&O TV og har derfor to spørgsmål.
Findes der et DIN/Jack kabel så jeg kan tilslutte lyd fra TV?
Findes der et beslag så VESA skruehuller kan bruges til ophæng? På forhånd tak! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Steen Et BeoVision Tv - En Lydbar. Du må find ud af hvad for modeller du søger hjælp til. Her kan du starte, der finder du muligvis hvad du søger. B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.
|
|
|
|
![]() |
|
steen_j ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2018 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hej Peter,
Tusind tak for dit svar. TV er/var Beovision 7 Type No: 9311 / Item No: 1816077 / Serial No: 18308376 Lydbaren har et klistermærke, type: No: 6210 / Serial No: 18219848 DIN stikket til lydbaren har 8 ben (jeg har et MiniJack til DIN kabel (5 ben) til et ældre B&O anlæg men det virker ikke). Vil et DIN/8 ben kabel virke, eller kræver lydbaren det originale TVs forstærker? |
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
Ikke med mindre du er diy’er. Så, se her: MM
|
|
![]() |
|
![]() |
@ steen_j ![]() Her ser du, at vi taler om BeoVision 7-32" Mk 1 produceret 2004 - 2005. Redigeret af Peter Pan - 23-November-2018 kl. 08:04 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Redigeret af Peter Pan - 23-November-2018 kl. 08:04 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() Redigeret af Peter Pan - 23-November-2018 kl. 08:18 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() "Universelt beslag for BV 7 motorstand" er det i handel, eller et du har tegnet? ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
@ steen_j Ja tegningen har jeg lavet, det er kun til inspiration. |
|
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
Burde ikke være det store problem - forudsat altså at man selv eller en bekendt kan sådan noget.
Moderne flad-tv vejer ikke tilnærmelsesvis så meget som et BV7. Og så kan man jo også lige svejse en hylde bagpå til diverse adaptere og ekstra-bokse.... MM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 300301302303304 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |