|
|
Besvar ![]() |
Side <1 301302303304305 909> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Bang & Olufsen - Black fredag spar 25% på udvalgte vare - Læs her.
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
@ steen_j. Nu ved jeg ikke hvorfor LEO har valgt en stand med sort fod, men Fra Skanderborg festival Redigeret af Peter Pan - 24-November-2018 kl. 14:18 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Med udgangspunkt i et non b&o TV - er det vel muligt at finde ud af hvad alternativet kan være hvis Tryk her. http://www.wisaassociation.org/ Denne standard WiSA-kompatible sender, sender 8 kanaler ukomprimeret 24-bit digital lyd til 8 aktive højttalere. Normalt svarer det til en 7.1 surround sound mix eller en mindre del deraf. Men der er ikke noget i specifikationen, der siger, at en kompatibel sender skal transmittere surround sound lyd. Det kan også sende mono lyd til 8 højttalere eller stereo lyd (venstre og højre), sende venstre eller højre kanal til fire par højttalere. Så længe mod- tagerne (normalt i de aktive højttalere) falder inden for det mindste transmissionsområde. I WiSA Compliance Test Specification (CTS), er systemet garanteret at fungere. Langere afstande er mulige, hvis signalet blev forstærket, men specifikationen er certificeret til mindst 30 fod. ___________________________________________ BeoLab Transmitter 1 til 3.000 Kr. er dog stadig en mulighed i følge prislisten.
Hvis du vil kunne styre volumenet af din B&O højttaler opsætning ved hjælp af fjernbetjeningen til dit ikke-B & O-tv, er det også muligt med en B&O RCV3000 IR-modtager. Modtageren forbindes til BeoLab Transmitter 1, ved tilslutning til et USB-stik, og kræver ikke nogen ekstern strømkilde. RCV3000 arbejder med de nyeste generationer af Samsung, LG og Sony fjernbetjeninger. Redigeret af Peter Pan - 24-November-2018 kl. 11:49 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
WiSA - kompatibel - Redigeret af Peter Pan - 24-November-2018 kl. 14:02 |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Når du har valgt din 5.1 eller 7.1 surround receiver, følger du denne vejledning. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
DMacri skrev - 'Er dine børn imponerede ?' Er jeg alene med dette, eller er dette en del af mig selv, der engang havde en tendens til at være hurtig Det gik mig til at tænke. Hvis jeg var ung idag, hvad for en 'ny' teknologi ville jeg så adopterer. Hvad kan Raspberry Pi er blevet populært, så i dag har jeg valgt at se på deres måde at streame audio. På denne video 'Rune Audio Player with a Raspberry Pi', ses samling og opsætning af MoOde audio. Vil dette kunne få dig til at fra vælge denne ældre B&O løsning, som jeg mener er 'smart, ikke mindst fordi Problemet med det ældre B&O er vel ikke at det er et indviklet setup. Men mere et problem, at vide hvad |
|
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
God nyhed - i hvert fald for de, der har et godt øje til Google Assistant-mulighederne. (Mon ikke der også snart kommer support for Alexa?).
Som jeg tidligere har nævnt, kommer BeoSound 1 og 2 nu i nye versioner: Da jeg så dem demonstreret engang i sommer virkede det fint. Selv hvis man ikke er ‘googlifixeret’, kan de 4 nu tilføjede MyButtons være til gavn - f.eks til at vælge radiostationer hurtigt....uden brug af app’en. Jeg er spændt på, hvornår der bliver åbnet for parring med og brug af BeoRemote One/bt (som nu ved BS Core og M3). Noget, der sikkert ville tiltale en del af ejerne. MM
Redigeret af millemis - 27-November-2018 kl. 11:11 |
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
Og så også en god nyhed for de ejere af nyere B&O-grej, der også har andre AirPlay 2-dimser i huset.
Den tidligere annoncerede https://www.recordere.dk/2018/10/bo-her-er-status-paa-airplay-2/ software-opdatering skulle være ude nu ‘for all connected devices’ MM
|
|
![]() |
|
Nirosan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2018 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg ser bestemt frem til bruge kunne bruge Beoremote One BT fra "link" rum specielt når man har en BLGW, men mon ikke der går en rum tid før det er klar. Hvad angår BeoSound 1-2 så bliver der vel også en mulighed for at gøre som med Amazon Echo. MUS |
|
![]() |
|
![]() |
1: Vi får se ![]() 2: Jeg mente dog indbygget support - men helt klart, og tak for tippet. Man kan da også hente lidt inspiration i anden del af dette: MM
|
|
![]() |
|
Nirosan ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2018 Sted: Vanløse Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Dejlig - julemanden kom på besøg før tid. Parring mulig på A6 og S1 men ikke på min M3
|
|
![]() |
|
steen_j ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-November-2018 Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Hermed opfølgning på mit indlæg ang montering af VESA TV på B&O fod.
Jeg demonterede det originale TV-beslag på foden og kunne bruge boltene i et vægbeslag fra https://www.harald-nyborg.dk/p11212/ (med et par ekstra store huller). Hvad lydbar angår købte jeg; Stereo MiniJack med USB trigger - https://www.av-connection.dk/?PGr=6497 PowerLink MK3 Kabel til B&O - https://www.av-connection.dk/?PGr=2456 og den virker nu også. Så mangler jeg bare at få den motoriserede fod til at virke uden B&O TV'et - nogen ideer? :-) Har det gamle BeoVision 7-32" Mk 1 med fjernbetjening nogen værdi (det hele i fin stand)? Tusind tak for hjælpen!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 301302303304305 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |