|
|
Besvar ![]() |
Side <1 338339340341342 909> |
Forfatter | |
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
I så fald skal jeg nok komme og hjælpe dig op igen.....
.....en gang ved lejlighed ![]() MM
|
|
![]() |
|
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
![]() |
@PP
Hvilken glimrende ide
Du kan jo få lidt MKII hyggelæsning her: |
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
Bare vent til du skal løfte den k(o)lods op på drejefoden....
.....lidt svært, når du ligger på knæ
![]() MM Redigeret af millemis - 01-April-2019 kl. 21:19 |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Jeg må skuffe jer. Fruen vil have et LG rulle TV i 55". Så ind til videre forestiller |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Hej, er der nogen herinde som vil dele deres erfaringer med Beolab 9, både gode og mindre gode, er I tilfredse med jeres?
Mener at vide der findes en mk 1, 2, og 3 , hvad er forskellen, og hvordan kan jeg se på HT om det er den ene eller den anden??
|
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
Hej jsj1 Her en årgangs tabel. Så håber vi på du får nogle tilbagemeldinger. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
![]() |
Fantastisk Peter, du kan bare det der, har selv søgt og søgt men uden held- takker
![]() |
|
Mvh
Jan |
|
![]() |
|
![]() |
jsj1 Når dit ønske er et sæt BeoLab 9, så læse dette link, om hvordan Rasmus har gjort det. - |
|
|
|
![]() |
|
beovox141 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2009 Status: Offline Point: 1940 |
![]() |
Beolab 9
![]() Et ganske glimrende review og direkte sammenligning med Penta mkIII kan findes her :
|
|
![]() |
|
![]() |
B&O bløder på alle markeder - men værst ser det ud i USA. Læs her.
Jeg mener Bang & Olufsen skylder os tusind undskyldninger på grund af deres dårlige måde at håndtere vores mærke på. Hilsner fra en desillusioneret BeoFan.
Redigeret af Peter Pan - 04-April-2019 kl. 11:07 |
|
|
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
Vi kan jo tage diskussionen her over på dansk :)
Hvis mig et alternativ til Eclipse, ingen har kunnet vise mig det endnu, på beoworld hører jeg kun jamen det var meget bedre i gamle dage, goddag du ![]() Hukommelsen er vist ikke god |
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 338339340341342 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |