|
|
Besvar ![]() |
Side <1 601602603604605 909> |
Forfatter | |
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Så blev det weekend, og gråvejr. |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
Forhåbentlig kan de to i sengen så blive enige om, hvornår de skal se tv og hvornår, de skal sove
![]() P.S. Vejret er fint - ikke noget med gråvejr her.... MM
|
|
![]() |
|
Kenneth. M ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() |
Hej,
Jeg har et spørgsmål som måske er blevet besvaret før. Jeg ønsker at gøre brug af en anden skærm end B&O. Jeg påtænker LG C9. Jeg ønsker dog videre at gøre brug af B&O højtalere, hvor jeg anvender 5.1. Det hele skal styres via Beoremote. Jeg gider ikke flere fjernbetjentninger. Den skal også kunne snakke sammen enten via ML/NL. Hvilken boks skal jeg have fat, hvis sådan en findes? Mvh Kenneth
Redigeret af Kenneth. M - 03-November-2019 kl. 10:21 |
|
![]() |
|
millemis ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1791 |
![]() |
![]() MM
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Hej Kenneth. M. Her ser du mit forslag.
![]() ![]() Redigeret af Peter Pan - 06-November-2019 kl. 15:43 |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Det setup kan ikke betjenes af en BeoRemote One. Og der er absolut ingen ML-snak med andre B&O-enheder.
Redigeret af Torben Rasmussen - 03-November-2019 kl. 19:16 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
![]() |
@ Torben. Ja der mistes noget når man skrotter et BeoVision tv, også PUC koder.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() MM
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() . Hvorfor sender B&O kun trådløst 9 meter. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er nok for at naboen ikke skal bruge dine højtalere
![]() MM
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() Hjemme hos millemis. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du skulle bare vide..... Men - som før skrevet - du er velkommen til at se, hvordan det foregår hjemme hos millemis. MM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 601602603604605 909> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |