|
Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV. |
Besvar ![]() |
Side <1 896897898899900 908> |
Forfatter | |
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Her Status: Offline Point: 3556 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linket virker ikke rigtigt.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Munch. Det virker fint via min PC / Firefox.
![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Her Status: Offline Point: 3556 |
Og på iPad/ Safari ser jeg bare et uklart B&O logo på sort baggrund, intet TV
![]() |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Tryk på den hvide knap nede til venstre.
|
|
|
|
![]() |
|
Desværre ingen hvid knap.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() @ Munch. Dette er fra den video du ikke kan se. Redigeret af Peter Pan - 06-November-2022 kl. 16:02 |
|
|
|
![]() |
|
2019 - Skytec Group Ltd overtager kontrollen med det traditionelle
elektronikfirma LOEWE. - Læs her. Rasmus Larsen skriver: Ligesom B&O har Loewe indgået samarbejde med LG-koncernen om WOLED-paneler. Her hvad jeg finder på en søgning på LG Displays WOLED. Hvad er WOLED panel - Faktureret resultat for LG Displays WOLED ? WOLED paneler bruger blå organiske LED dioder, der er belagt med en gul fosfor til at producere hvidt lys, og derfra placeres farvefiltre for rød, grøn og blå, som er de tre primære farver. Med disse filtre afskæres forskellige bølgelængder af lys for at bevare en enkelt farve. Fordele / ulemper. ? Torben Rasmussen Skriver: Ulempen ved LGs teknik er, at du taber frygtelig meget lys i de farvefiltre. Derfor er det kun hvid - som har sin egen subpixel - der kan nå højt i lysintensitet. I HDR blander man derfor en del rent hvidt lys i højlyset på alle farverne, hvilket bevirker at man ikke får så dybe farver som på eks. QD-OLED. Fordelen er at det er kendt teknik. At bruge farvefiltre er samme teknik som i LCD, så man skal “bare” have lavet hvid, så kører det. |
|
|
|
![]() |
|
Vægmodel vs gulvmodel er ikke samnenlignelige i bagside design elementer
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det har jo været diskuteret til hudløshed. Ikke desto mindre er WOled 1000 gange bedre end et Qled LCD TV
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nu mangler vi den danske pris på et Loewe Iconic 55" TV.
Måske det en dag blive afløser for mit BeoVision 7- 40" MkIII. ![]() Med et LG Woled Oled panel, er åbenbart ikke noget at klage over, efter hvad Munch skriver. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() ![]() Jeg er ikke klar til at betale så meget for et BeoSound Theatre, heller ikke, uden BeoLab 28.
|
|
|
|
![]() |
|
claus64 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 690 |
Mange tak PeterPan - Jeg har dog vejledningen, og der er bare ingen reaktion når jeg trykker Pil Op og Pil Ned - men det er KUN i "balance"menuen de ikke reagerer. Når jeg klikker videre til at justere Bas og Diskant er der ingen problemer? :) MVH Claus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 896897898899900 908> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |