recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV.

Besvar Besvar Side  <1 331332333
Forfatter
Besked
beovox141 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2019 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Jeg har - et slag på tasken - 8-10 styks LC1/2 kørende fordelt på 3 rum - de fleste i årevis/årtier.
Halogen-pærer tror jeg faktisk ikke, at jeg har i huset (kun i bilen), så det er glødelamper (har et lille forråd i kælderen), der bruges.....og det varmer alt sammen LOL

Hvordan er integrationen med den nye fjenbetjening, der må alt andet lige være flere tryk?
Eller er det bare old faithfull Beo4?

Redigeret af beovox141 - 18-Marts-2019 kl. 21:00
Til top
millemis Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2019 kl. 22:19
Nu ved jeg jo ikke, hvor ‘old faithfull’ en Beo4 skal være for at falde i din smag LOL
Det er alle sammen Beo4/navi (med sidste sw på) - en enkelt BeoRemote One/bt er der også i blandt (i det rum er der ingen LC1/2, så det er ikke nødvendigt at dedikere en af MyButton-knapperne til light på den).....
.....og minsandten ikke om der også er en BeoLink 5000 - den har hængt i køkkenet i årtier, men står nok snart for skud.

MM
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Maj-2009
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2019 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Selvom jeg da vil sige, at det sagtens kunne komme på tale her engang - men så bliver det nok via en Beoliving Intelligence 

Det bliver i så fald spændende at høre om hvordan du får programmeret den. Det er et kompetance område helt for sig selv. 
LOL
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2019 kl. 10:18
Det tror du måske ikke, at jeg er i stand til Wink
Iøvrigt har det ikke noget hastværk - uden anden lys-styring (end den nuværende) har jeg pt ikke megen gavn af den....
.....det skulle da lige være som legetøj.

MM

Redigeret af millemis - 21-Marts-2019 kl. 10:19
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Point: 4643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18 timer 13 minutter siden kl. 12:55

Inden B&O lukker helt ned, kunne de godt levere en up to today Dolby Atmos/ DTS:X.
Surround decoder med 7.1.4. kabel tilslutning af aktive højttaler system fra B&O, til et
TV af andet mærker, via HDMI 2.1. (eARC). 

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6167
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 timer 42 minutter siden kl. 13:26
Hvad mener du , lukker B&O ?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 timer 3 minutter siden kl. 14:05

Hej hopgreve

Ingen har hørt noget fra B&O i over et ½ år, det svare da til en snarlig lukning. IK'

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 57 minutter siden kl. 16:11
Danske priser på LG OLED TV. af Lars Ladingkær - 22. marts 2019. - Læs her.

Redigeret af Peter Pan - 14 timer 44 minutter siden kl. 16:24
Til top
Granly Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-December-2018
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Granly Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 49 minutter siden kl. 16:19
@Peter Pan

Arh Peter, tænker ikke at manglende nyheder i 6mdr., har en kausal sammenhæng med lukning. I givet fald giver det dommedags profeter over hele verden ny næringSmile

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14 timer 30 minutter siden kl. 16:38

Hej Granly

Jeg havde nok ikke fremsat mit ønske oppe på denne side, hvis jag viste det var definitivt.

Vi håber vist alle på det bedste for B&O.  Thumbs Up

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 28 minutter siden kl. 23:40
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

Vi håber vist alle på det bedste for B&O.  Thumbs Up

ja da, men vi gør det så sandeligt på hver vores måde.

MM
Til top

Besvar Besvar Side  <1 331332333

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu