recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV

 Besvar Besvar Side  <1 469470471472473 909>
Forfatter
Besked
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:


Hvis det var tilfældet, så ja vil der ikke blive solgt mange,
Men bare rolig du kan også hente dit eksemplar i El-giganten og Power.

Jamen det lyder da som et genialt tiltag,- præcis det jeg snakkede med Clausen og Geoff om i morges!



Så mangler vi bare de andre punkter.
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 15:56
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Lige meget hvad, der kommer fra B&O - og hvor godt det måtte gå - det vil ikke være noget, der behager de to herrer her.

Nu er den kurs der er stukket ud, jo beviseligt den forkerte, og borset fra min korte samtale med Hr Carlsen og Geoff her til morgen er det vel næppe Peter og mig der har lagt en kurs der gør at skibet synker. Det er måske snare alle rygklapperne der har et vist ansvar. Eller hvad?

Rent bortset fra, at hverken ‘Hr Carlsen eller Geoff’ ville være i stand til at træffe den slags fantasi-afgørelser, ville de nok grine deres røv i laser - i det mindste trække på smilebåndet.....hvis de overhovedet ville lægge øre til din svada.

Du må nok hellere ha’ fat i Ole Andresen, formanden for B&O’s bestyrelse, hvis overhovedet.
Det er ham, der skal stå på mål for de afgørelser, som måtte træffes/er truffet.
B&O’s bestyrelse udstikker kursen og ansætter en direktør til at føre den ud i livet.
Hvordan kommer forøvrigt egentlig Geoff ind i det spil?


I min optik har hverken du eller Peter Pan gjordt noget som helst for at have indflydelse på den kurs, som er lagt - og som fremover stadigvæk forfølges - og da slet ikke i positiv, konstruktiv retning.

Hvis i ikke kan lide lugten i bageriet, så find dog en anden legeplads.
Hvorfor er det egentlig så vigtigt for jer, hvilke afgørelser, der træffes i B&O?

Har du ikke nok i at dissekere gamle B&O-sager og Peter Pan ikke nok i at pusle med sine tegninger og fantasier om en verden efter B&O?


MM


Redigeret af millemis - 11-Juli-2019 kl. 18:30
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 19:14
Tough day at the office Bob ?



Du skulle hellere være lidt glad!
Aktien er steget i forventing om
at det ikke kan blive værre...                                                                                
                                                                                                                       
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 21:23
11 Jul 2019. Rasmus Larsen. - Bang & Olufsen bekræfter at soundbar er på vej. - Læs her.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 22:59


Bang & Olufsen - Fortid & Nutid


Soundbar er på vej siger Peter...

Hmm,- sjovt som tingene går i ring, jeg ser lidt "Harmoniske" liner i denne klassiker. Aluminium hele vejen igennem, 2 indgange og extra højttaler udgange. 88 centimeter i bredden, den vil bringe liv under enhver skærm! Der er naturligvis fuld dokumentation tilgængelig, så den kan holdes i live i yderligere 50 år og den er 100% software fri!

Beomaster 800 1972



Edit: Overskrift tilføjet.


Redigeret af beovox141 - 11-Juli-2019 kl. 23:33
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:30

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid


Skulle man få lyst til lidt ekstra bredde findes der en genial mulighed fra samme tidslomme. 6 tweetere i samme boks. 360 grader i 3D,- der får vore tideres Beosound 1 og 2 baghjul! Den kloge læser vil indvende, at der skal et delefilter til for at køre dem fra en Beomaster 800, det er selvfølgelig en mulighed, men man kan også koble dem som det var populært dengang: Ambiomode. Det er i virkeligheden diiferens signalet mellem de to stereo kanaler, og dem der prøver, vil erfare at det i sagens natur er en ganske glimrende Dolby Pro Logic decoder! Soundbars og surround sound fra 70erne! 

 

Beovox 2500 1967




Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:31
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

11 Jul 2019. Rasmus Larsen. - Bang & Olufsen bekræfter at soundbar er på vej. - Læs her.
Ja, en uge efter at vi andre har set det interview, skriver Rasmus om det Confused og så går det også op for Peter Pan, at der er noget om snakken.


MM
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af beovox141 beovox141 skrev:

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid







Jeg tror, at jeg stadigvæk har mine et sted i kælderen.
Det er godt nok længe siden, at de er blevet brugt.....jeg havde dem hængende i loftet engang.

MM


Redigeret af millemis - 11-Juli-2019 kl. 23:35
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

11 Jul 2019. Rasmus Larsen. - Bang & Olufsen bekræfter at soundbar er på vej. - Læs her.
Ja, en uge efter at vi andre har set det interview, skriver Rasmus om det Confused og så går det også op for Peter Pan, at der er noget om snakken.


Der så poster det på Beoworld, og så er ringen sluttet.... Nu med Rasmus som kilden der har verificeret oplysningerne
 
Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1940
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:39
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Jeg tror, at jeg stadigvæk har mine et sted i kælderen.
Det er godt nok længe siden, at de er blevet brugt.....jeg havde dem hængende i loftet engang.

Det er en skam at dig og Peter bare lader tingene stå og gå i smulder i kælderen. Hvis dine BX 2500 er i god (rimelig) stand vil jeg hellere end gerne købe dem?
Til top
millemis Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1791
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2019 kl. 23:45
Jeg kigger efter ved lejlighed - ellers ved jeg da godt, hvem der har nogle Wink

MM
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 469470471472473 909>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu