recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV. 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid LG TV. 

Besvar Besvar Side  <1 685686687
Forfatter
Besked
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Maj-2009
Status: Offline
Point: 1393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 45 minutter siden kl. 19:41
Oprindeligt skrevet af millemis millemis skrev:

Immervæk - det er da flere end på denne tråd.....
....som jo også blot er latter-lig underholdning.

Ja naturligvis er der færre, det er jo en undercover tråd, og vi tre er vel de eneste der kan finde den. 
Jeg kunne stadigvæk godt tænke at få en forklaring, men Peter er tavs som graven.... Question

Til top
beovox141 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Maj-2009
Point: 1393
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beovox141 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 38 minutter siden kl. 19:48

Den minder faktisk en del om Stage Designet....  Ahhh de gode dage....

Redigeret af beovox141 - 6 timer 36 minutter siden kl. 19:50
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 6201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 1 minutter siden kl. 21:25

Ja Peter ... holder lige lidt ferie. Har du problemer med missen den sure citron, bare fordi alt går
som forventet. Hans b&o-aktie rasler ned, grundet svigtende salg af hørebøffer med manglende
støjreduktion. Mon ikke du bare skal trøste ham lidt beovox141.

Kan du ikke klare det selv, må du hente mig på ønskeøen. Her har jeg forhandlet med B&O,
om patent på mit nye Harmony hæve-/sænke systen. Som du ser gik handlen ret godt. Clap

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 685686687

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu