recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid

Besvar Besvar Side  <1 269270271
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4011
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 08:09

@ B_H_S

Dit spørgsmål går på tilslutning af dine BeoLab højttaler og dit Sony tv i et surround setop, samt en
Apple tv tilslutning, og ikke så meget om det er B&O eller ej. Så vil dette være en rigtig fin løsning.

Redigeret af Peter Pan - 17-Juni-2018 kl. 10:26
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Annonce

Til top
Bungoo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: danmark
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bungoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 12:13
@ B_H_S

Kig evt på beosystem 3 hvis det skal være b&o
Hvis ikke så kunne marantz sr5012(er pt på tilbud) være en mulighed og så skal du bruge de stik som Peter Pan viser på hans billed. Det er samme metode jeg har sat mit til og det fungere bare :). 
Til top
B_H_S Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juli-2008
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B_H_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 17:08
Det er ikke et must at det bliver rent B&O, - dog er jeg lidt varm Beosund Core type 3051, men kan man smide en forstærker efter den, som ikke er B&O og få 5.1 lyden derfra..?
- uden jeg skal bruge mange forskellige fjernbetjeninger for og styre det.
også kan jeg stream musik gennem beosound core..?

er dette muligt..?
Til top
Bungoo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: danmark
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bungoo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2018 kl. 18:13
Du skal jo tænde forstærkeren alligevel så ??
Der er app styring på marantz og den tænder og slukker sammen med fjernsynet. Hvad er det du vil bruge core til hvis du alligevel har en forstærker sat til?? 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 10:59
Oprindeligt skrevet af B_H_S B_H_S skrev:

Det er ikke et must at det bliver rent B&O, - dog er jeg lidt varm Beosund Core type 3051, men kan man smide en forstærker efter den, som ikke er B&O og få 5.1 lyden derfra..?
- uden jeg skal bruge mange forskellige fjernbetjeninger for og styre det.
også kan jeg stream musik gennem beosound core..?

er dette muligt..?

@ B_H_S

Via den viste Denon, kan du streame alt det du vil.

Her hvad B&O skrev om BeoSound Core, for valget er jo dit. Wink

BeoSound Core til 5.495 Kr. er en lille, men kraftfuldt HUB med tilslutningsmuligheder, der gør dine
højttalere til et fremtidssikkert trådløst stereo højttalersystem, med Multiroom-funktioner og tabsfri
high-res audio streaming. Du får ikke surround  via BeoSound Core.
.
Direkte streaming
Intet står mellem din musik og dine aktive talere. Spil direkte fra din mobilenhed eller foretrukne musik
app via den indbyggede Chromecast, Apple AirPlay, Bluetooth eller din egen digitale musiksamling via
DLNA. Det er dit valg.
.
Lydkvalitet
Kun det allerbedste for dine højttalere. BeoSound Core gør musik i høj opløsning, langt ud over cd-
kvalitet og leverer den højeste digitale streamingkvalitet, vi nogensinde har tilbudt.
.
Forbindelser
BeoSound Core giver alle de kablede og trådløse grænseflader, du har brug for, til at oprette en smart
forbindelse mellem dine højttalere og dine andre enheder. Optisk-in og optisk-udgange giver
kompromisløs end-to-end digital lyd samt praktiske analoge grænseflader til dit ældre udstyr.
.
Fremtidssikret
I en tid med hurtige skiftende teknologier sikrer BeoSound Core dine BeoLab-højttalere eller Beo-
Sound Shape-opsætning gennem automatiske softwareopdateringer, der holder dem opdaterede i
mange år fremover.
.
Tekniske specifikationer:
Dimensioner og vægt: 151.20 mm basediameter, højde 43,5 mm - vægt 290gr
Vægt på USB-C oplader: 150 gr. Trådløse netværk: WiFi / WLAN 802.11 a / b / g / n / ac (2,4 GHz
og 5 GHz), Bluetooth 4.1. Streaming teknologier: Chromecast Indbygget, Apple AirPlay, Streaming lyd
Bluetooth, DLNA-DMR, Spotify Connect. Integrerede musikafspillertjenester: Spotify, Deezer, TuneIn.
.
Understøttede lydformater:
MP3, WMA, AAC, ALAC, FLAC, WAV, AIFF. Tilslutninger: 1USB port C, 1 Power Link-stik (RJ45)
med 2 kanaler, 1 indgangslinje (analog og digital kombination) med sensor, 1 Ethernet 10/100 Mbits / s,
1 Toslink digital lydudgang (til tilslutning BeoSound Shape ), 1 USB-port (til forbindelse med BeoSound
Shape), 1 Digital Power Link-port (til fremtidig brug) Rendering: Rendering begynder at afslutte stien på
den digitale Toslink-grænseflade: 96 KHz / 24 bits.
.
OBS! Ny version af BeoSound Core: BeoSound Core med IR - type nr. 3051.
BeoSound Core version uden IR - type nr. 2797. (skulle nu være udsolgt i DK).
Til top
ALS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2018
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ALS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 11:59
Hej

Er der nogle der ved hvordan/om man kan koble et beocenter 2 til et non B&o tv og evt hvordan ?

Pft.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 14:13

Hej ALS

Her ser du mit bud på dit spørgsmål.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 08:55

Vil du have noget for dine penge i 2018 - BeoSystem 3 EU tredje generation /
BV 7-55 Mk II TV, med direkte Projector tilslutning.

Oprindeligt skrevet af Martin Martin skrev:

Hej gutter
Jeg har ejet både 7-55 Mark l og 7-55 Mark II. Jeg ved med sikkerhed, at begge har
lokale dæmpningszoner med scanning af baggrundsbelysning. Forskellen mellem de
to skærme er, at Mark l har 96 dæmpende zoner og Mark II har 512 dimming zoner.
Mark II er også kompatibel med 3D-bluray, og den indbyggede blurayplayer er meget
hurtigere og bedre i Mark II end i Mark I. Beosystem 3 er videomotoren i begge
modeller, Mark II er en opdateret version af Mark I.

Billedkvalitet er meget meget bedre i Mark II versus Mark I. Jeg kan sige at Mark II
er det bedste tv-sæt B&O har lavet (herunder BV 12-65). Jeg har i dag Eclipse 65-
tommer, og jeg kan sige, at min gamle BV 7-55 mark II er lige så god, som den nye
LG OLED-skærm angående billedkvalitet.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 23 minutter siden kl. 08:44

Overture med integreret iPod touch/ dock. iOS11 fuldt kompatibel med de populære apps,
Spotify, Deezer, google musik, applemusik, hjemmeautomatisering, ipod display er konstant på ...

http://opus.org/   - Læs mere - HER.

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 27 minutter siden kl. 12:40

Selv vil jeg foretrække at streame til Overture, istedet for nærbetjening.

Gider du ikke en manual switch boks er der råd for det.

Redigeret af Peter Pan - 3 timer 49 minutter siden kl. 14:18
Til top

Besvar Besvar Side  <1 269270271

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu