recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bang & Olufsen - Fortid & Nutid
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bang & Olufsen - Fortid & Nutid

Besvar Besvar Side  <1 305306307
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4448
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 19:19

@ millemis

Nu har det jo været en ledelses beslutning i Bang & Olufsen suksitivt at sælge produktions enhederne
og andre aktiver fra. Så kan vi begræde de tabte værdier, lige så tosset vi vil. Et videncenter anno 2017,
kan måske få noget ud af det arbejde B&O har lagt i lydudvikling. Det kan de vel også finde ud af at
sælge. Derfor er jeg da helt tilfreds med LG's initiativ HER. Også selv om jeg umiddelbart ikke mener 
at få brug trådløse BeoLab højttaler i mit 5.1 setup.

Redigeret af Peter Pan - i går kl. 19:36
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Annonce

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: i går kl. 20:34

LG gives first look at upcoming 2019 flagship TVs with built-in WiSA Hi-Fi wireless audio support -

Click here.

Til top
millemis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2006
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 46 minutter siden kl. 00:36
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:

@ millemis

Derfor er jeg da helt tilfreds med LG's initiativ 

Ja, det er jo nok det, der adskiller os to.

MM
Til top
millemis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Maj-2006
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér millemis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 timer 41 minutter siden kl. 00:41
En BeoVisionEclipse er da bare et LG-tv med et B&O-klistermærke på:

MM
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12 timer 53 minutter siden kl. 08:29

@millemis

BeoVision Eclipse er da hvad du ikke undvære. Der betales jo kun ca. 50.000 Kr. for BeoSound -
Centret inklusiv motorstand.

Det er dog utroligt at musik afspilning kræver en tændt tv skærm, og ca 10 tryk på fjernbetjeningen.
Bemærk hvor lang tid der går mellem billed skift. Det er fordi LG's C7 panel som B&O stadig levere,
ikke som LG C8 OLED panelet, har den ny A9 processor. En ny og mere kraftfuld billedmotor, der
har fået navnet ’Alpha 9’ og som understøtter High Frame Rate video i op til 120 billeder per sekund.
De nye LCD-topmodeller har zone-styring. Synd Bang & Olufsens bestyrelse besluttede ikke at
levere LG's 2018 C8 paneler til Eclipse, heller ikke i 2019.

Når det sidste LG's C7 panel er brugt, vil det være det sidste TV fra Bang & Olufsen. Vi kan så håbe
B&O-butikkerne slæger C9 LG paneler, for ellers tror jeg ikke B&O-butikkerne eksistere ret meget
længere. Så er der kun B&O's online-handel tilbage. OK med mig, men hvad med dig ?

Til top

Besvar Besvar Side  <1 305306307

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu