|
Barbermaskine uden mærker på hals? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg skifte mit efter tre år. Og var egentlig lidt skuffet for der var ikke den store forskel. Så det kan ikke have været ret nødvendigt.
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Så kan jeg roligt vente lidt længere med at skifte skærehoved. Braun skriver 18 måneder. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5056 |
|
Braun skærehovedet holder da lige så længe som batteriet i maskinen, ca 3 år. Køber altid serie 1, som barberer ganske udmærket. Blir skyllet under vandhanen efter brug. Alt det der med rensestation er noget gejl, hvor spritpatronerne er alt for dyre i drift.
|
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Ja de renstestationer er helt klart en stor indtægtskilde for dem. Hvis maskinen kan klare vådbarbering, så er den også nem/sikker at rense selv, men varmt vand.
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
|
Min Braun 7785 med rensestation er vel et sted mellem 10 og 15 år gammel, og holder stadigvæk strøm i 1 til 2 uger. Kører kun rensning i forbindelse med opladning. Spritpatronerene genopfylder jeg blot med almindelig husholdning sprit, så kan en patron holde 6 til 12 måneder, før der ikke er mere olie tilbage i blandingen.
![]() |
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 654 |
|
[/QUOTE]
Min Braun 7785 med rensestation er vel et sted mellem 10 og 15 år gammel, og holder stadigvæk strøm i 1 til 2 uger. Kører kun rensning i forbindelse med opladning. Spritpatronerene genopfylder jeg blot med almindelig husholdning sprit, så kan en patron holde 6 til 12 måneder, før der ikke er mere olie tilbage i blandingen. [/QUOTE]
![]() Hvordan ser du at der ikke er mere olie i?
Redigeret af sokken - 17-Juni-2019 kl. 22:50 |
||
![]() |
||
Cyberguy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
|
Arr - måske du skal være knap så skråsikker. Jeg har prøvet Braun for godt nok en del år siden, men er derefter aldrig skiftet fra Phillips. Jeg tænker det komme meget an på, hvordan dels din hud er, men også hvor "vanskelig" dit skæg er at få fat i med maskinen. Mit blev nærmest revet ud med en Braun - især på halsen,
|
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Heldigvis ikke min oplevelse. Tror min seneste er ved at være 8-10 år og der er ren maskine hver morgen. Finder man de rigtige steder at købe rensevæske er det ikke så dyrt igen. Så iøvrigt for flere år siden en opskrift så man kunne genbruge plastikbeholderen... uden jeg brugte dog brugte den.
|
||
![]() |
||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
|
Når maskinen ikke mere dufter citrus efter en rensning.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
|
Jeg har en Philips OneBlade Pro på vej fra Power (på tilbud i denne uge). Efter sigende skulle OneBlade være meget skånsom mod huden. Ulempen er dog, at skæret skal skiftes relativt ofte.
Er ret spændt på resultatet. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Min shaver er en Braun series 8000 - som har kørt dagligt i 13 år.
Jeg ville efter nogle år udskifte bladet på den, men Bruan har trukket Series 8000 bladet tilbage. Så forhandlerne leverer et dårligere blad som ikke har "blomster mønstret" med 7 kronblade og midten - de kaldte det "Activator". Det endte med at jeg satte mit gamle skær i maskinen igen og har kørt med det i 13 år. Måske har Braun trukket bladet tilbage fordi det ikke er til at slide i stykker og folk derved ikke køber nye ![]() Rensestationen gik i stykker efter 8 år.
Redigeret af Cyberguyen - 18-Juni-2019 kl. 22:30 |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |