recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Batch generering af VIDEO_TS folder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Batch generering af VIDEO_TS folder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rønnest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rønnest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Batch generering af VIDEO_TS folder
    Sendt: 18-Januar-2012 kl. 13:52
Hej alle
 
Jeg har mine film liggende som vob-filer (i en standard dvd-struktur, men uden VIDEO_TS mappen) i en mappe, der har filmens navn.
 
Det har aldrig voldt mig problemer i f.t. at afspille filmene på en medieafspiller (har p.t. Dune HD Max og afspiller fra min Synology DS1010+).
 
Men jeg vil gerne have My Movies til at køre, og den kan IKKE finde ud af den struktur......
 
Jeg har derfor behov for at få genereret en VIDEO_TS samt AUDIO_TS mappe i hver enkelt af mine filmmapper. Derefter skal jeg have flyttet alle filmfilerne til VIDEO_TS mappen i film mappen, således, at det bliver en 100% standard dvd struktur.
 
Er der nogen der ved, hvordan man gør det? Vil helst ikke igennem det manuelt :-)
 
Huilsen Rønnest
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu