|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cana ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 24-November-2007 kl. 11:22 |
Min Acer Aspire 1640 er begyndt at have meget store problemer ved at starte. Den "fryser" når jeg skal logge på min brugerkonto og skal slukkes med vold (on/off knap holdes nede i lang tid)
Jeg har så fundet ud af at hvis jeg tænder og lader den løb tør for strøm i dvaletilstand - tilslutter lysnetaddapteren også prøver igen , så virker den. Hvis jeg så frakobler lysnetaddapteren kommer der med det samme et pop-up med en advarelse om at strømniavuet er kritisk. Mit spørgsmål er nu om jeg kan have ret i at det er et batteriproblem eller om det kan klares med en geninstallering? Bonusspørgsmålet: hvor kan jeg købe et nyt batteri der ikke koster en formue? Mvh morten |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Prøv at se, om der skulle være noget her: www.batterier.dk |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |