Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Onaj
Bruger
Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
|
Emne: Batteriskift på en universal fjernbetjening Sendt: 02-Maj-2010 kl. 12:04 |
Jow tak, det siger min logik mig også, men det er jo trods alt ikke hvergang en ingeniør designer et forbruger produkt at de tænker helt til bunds og der står ikke noget om dette i dokumentationen. Jeg vender tilbage med et resultat når det er prøvet efter weekenden
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 02-Maj-2010 kl. 11:55 |
Er vel en på et "hukommelseskort", ligesom mit SIM kort heller ikke smider noget væk hvis tlf går død
|
 |
Ghidora
Bruger
Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 206
|
Sendt: 02-Maj-2010 kl. 07:41 |
mon ikke der er et lille batteri som sørger for at den holder dine indstillinger?
|
Panasonic G20 50" Plasma Sony PS3 Slim 320 GB AVI ADM 9.1T Hvid
|
 |
Onaj
Bruger
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 21:10 |
Anima skrev:
Jeg forstår slet ikke hvad problemet er.. Du vil gerne skifte batterier i en fjernbetjening uden den smider dine indstillinger væk?
Det burde den jo ikke, da de gemmes. Hvis ikke er det en ualmindelig åndsvag fjernbetjening du har fået dig.
|
Aner ikke hvor klogt den er lavet, det er jo en Philips såeh.....  Anyhow, jeg finder nogle friske AA og skifter dem så hurtigt at min skygge er i replay.....  Takker for svarene.
|
Reklame on:
Reklame off:
|
 |
SLETTET_20120103
--
Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:37 |
Jeg forstår slet ikke hvad problemet er.. Du vil gerne skifte batterier i en fjernbetjening uden den smider dine indstillinger væk?
Det burde den jo ikke, da de gemmes. Hvis ikke er det en ualmindelig åndsvag fjernbetjening du har fået dig.
|
 |
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Point: 5740
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:22 |
Ville tro at den holde programmering et stykke tid, og nok tid til at skifte batterier, ved ikke om der er nogle fjerbetjening der gemme programmering i en e-prom.
Redigeret af Startrek - 01-Maj-2010 kl. 17:29
|
 |
Onaj
Bruger
|
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:20 |
Hejsa Jeg skal nok ingen længe skifte batterier på en Philips Universal SBC RU 7060, det tog en krig at kode den hvor flere af enhederne der til sidst lykkedes kom ind via trial and error, den sender et power off signal, når det enheden så slukkede testede jeg de andre funktioner, hvis det ikke var godt nok så var det forfra...... so..... Er der en måde at sikre batteriskift uden at den skal programeres forfra ? Er det muligt at f.eks. "brokoble" et par AA og føre ledningerne ud til +/- på remote medens der skiftes til friske AA ?
|
Reklame on:
Reklame off:
|
 |