recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp

Besvar Besvar Side  <1 45678 45>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Tak for svar!

Jeg er ved at hente demoen nu, så må jeg se om det er noget for mig :)

Demoserveren er lukket d:
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2008
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 14:10
Det kan faktisk lige præcis godt virke nogen gange med forkert opsat router. Jeg havde problemer med at forbinde mig til spil i TIGER samt FIFA. Men jeg kunne godt en gang i mellem. Så fik jeg dette port forward op, også virkede det mere stabilt. Så det er ikke sådan at det enten ikke virker eller altid virker. Man kan sagtens spille online uden korrekt opsatte porte, det giver bare flere problemer. 
Men du lyder til at have styr på det, så det er nok serverne.

Jeg har så bare været heldig at komme på de rigtige. Spiller du alle typer spil? Jeg har nemlig kun prøvet RUSH. Ved ikke om der er forskel.

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Det kan faktisk lige præcis godt virke nogen gange med forkert opsat router. Jeg havde problemer med at forbinde mig til spil i TIGER samt FIFA. Men jeg kunne godt en gang i mellem. Så fik jeg dette port forward op, også virkede det mere stabilt. Så det er ikke sådan at det enten ikke virker eller altid virker. Man kan sagtens spille online uden korrekt opsatte porte, det giver bare flere problemer. 

Jeg tror kodeordet i din sætning er "virkede mere stabilt".

Jeg kan svært forestille mig en service/protokol der kun skulle køre "nogle gange" under et spil, som skulle være at det "nogle gange" ville virke, og andre gange ikke. I så fald skulle det være fordi routeren ind i mellem valgte at droppe nogle pakker når den skulle lave NAT, med mindre man har opsat en fast portforwarding - det kan selvfølgelig være, men jeg har ikke selv oplevet det Smile

Citér
Men du lyder til at have styr på det, så det er nok serverne.

Jeg vil mene at jeg har lidt styr på det LOL

Det er også påfaldende at problemerne er meget udprægede på BC2, men ikke på MW2 og MAG. Det må man give MAG, Zipper har fået skruet noget lækkert netkode sammen!!

Citér
Jeg har så bare været heldig at komme på de rigtige. Spiller du alle typer spil? Jeg har nemlig kun prøvet RUSH. Ved ikke om der er forskel.

Jeg spiller blannede typer, og jeg har ikke lige bemærket om det sker oftere i den ene eller anden spilmode.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
DonJensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2005
Point: 841
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 18:54
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

@DonJensen - det var ikke for at være en abe - jeg flæber selv i andre spil, som f.eks. MW. :)

Ingen problem Steffen, jeg var bare enormt skuffet, og så synes jeg der er lidt mangler.

Nu har jeg fået spillet en halvanden time i dag, og der gik det meget bedre. Jeg sluttede en runde med en 29-24 K/D selvom det jo ikke er det som det kommer an på.
Jeg fik også prøvet nogle fede "jungle" baner, og en enormt svær snebane der foregik om natten - jeg kunne ikke se en meter LOL

Det er ikke noget dårligt spil, jeg synes dog stadig at jeg mangler noget følelse med spillet. Smile
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 19:17
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Jeg kan svært forestille mig en service/protokol der kun skulle køre "nogle gange" under et spil, som skulle være at det "nogle gange" ville virke, og andre gange ikke.
Jeg har da set multiplayerspil, som kunne fungere hvis max. 1 spiller havde problemer med port forwarding. Hvis der kun var en, kunne spillet finde ud af at oprette forbindelse til de øvrige spillere. Hvis der var to eller flere, kunne det selvsagt ikke lade sig gøre mellem de to.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2010 kl. 20:20
Oprindeligt skrevet af DonJensen DonJensen skrev:

Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

@DonJensen - det var ikke for at være en abe - jeg flæber selv i andre spil, som f.eks. MW. :)

Ingen problem Steffen, jeg var bare enormt skuffet, og så synes jeg der er lidt mangler.

Nu har jeg fået spillet en halvanden time i dag, og der gik det meget bedre. Jeg sluttede en runde med en 29-24 K/D selvom det jo ikke er det som det kommer an på.
Jeg fik også prøvet nogle fede "jungle" baner, og en enormt svær snebane der foregik om natten - jeg kunne ikke se en meter LOL

Det er ikke noget dårligt spil, jeg synes dog stadig at jeg mangler noget følelse med spillet. Smile

Det er nok individuelt. Der er også en her der mener at GT mangler det samme.

Du skal bare huske på at BF spillene er lidt sværere end spil som MW (som alle jo kan tage op og spille uden videre). Der er mange ting som netop snipere og køretøjer der spiller ind i de åbne baner. Jeg fik også tæsk i nat-snebanen, men det var nok mest af alt fordi jeg overhovedet ikke kendte banen og det var min første tur online, siden demoen.

Desuden tror jeg også spillet er monsterfedt hvis vi samler et hold af 4 mand, med medic og anti-tank, så vi kan klare det meste. 

Jeg er som sagt klar, men det bliver lidt snert med tiden nu hvor FF13 også lige er kommet ind af døren.
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 21:10
Da jeg fandt spillet spritnyt (i folie, limited edition, samt pre order kode fra Gamestop) til billige penge fra en sælger inde på dahf, tog jeg chancen og købte det, for at se om 2'eren var noget for mig. Og hold da kæft, hvor er jeg blevet positivt overrasket! Hvor jeg rimeligt hurtigt blev træt af 1'eren, ser 2'eren ud til at være et spil jeg kan komme til at bruge rigtigt meget tid på. Skal lige vænne mig til det, efter MW2, men vil meget gerne være med til at danne squad med folk, da jeg føler, at det vil nok være en stor fordel (og som altid gør dette for mig et spil sjovere). Jeg skal dog stadig lige vænne mig til de forskellige kits, og hvordan man udfører sin opgave bedst med dem hver især, så lige her i starten må man bære over med mig.

Redigeret af Mathias Bøgh - 15-Marts-2010 kl. 21:11
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Maj-2006
Point: 1435
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 21:17
Sådan har jeg det også 1'eren var ikke noget for mig, men 2'eren er jeg helt vild med.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 22:29

Man får helt klart mest ud af spillet hvis man løber rundt i squads, og helst squads der består af forskellige klasser.

Jeg har spillet de første mange spil som medic - det er med medic klassen jeg helt sikkert får flest point. Et squad med 2 medic, en engineer og en sniper - så er man kørende!

En ting jeg tit oplever er at folk ikke benytter sig af at samle teammates kits op. Hvis du løber rundt som sniper, sammen med en medic, og medic'en ryger ned, så kan du samle hans kit op, og genoplive ham. Alt for ofte oplever man at løbe som medic, blive slået ihjel - men ens teammates render bare videre, i stedet for at gøre dette.

At ryge på en squad bestående kun af snipere er også et problem - man er ikke altid lige villig som sniper til at løbe rundt og tage baser Smile

Men jeg er helt klart med på et par spil, måske i løbet af weekenden.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2010 kl. 22:39
Jeg tror stadigvæk at jeg er  i rang 1 eller 2 :( Der har simpelthen ikke været tid med Final Fantasy 13 samt at jeg stadigvæk mangler lidt af SP delen af BC2 - men jeg er helt sikkert frisk på noget squad på et tidspunkt.
Til top
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 09:55
jeg frisk på at lave en squad spille mest som sniper, har spille online siden spille kom ud, gik føst i gang med singleplayer i går og kom i gemmen det på normal og Airborne på hard. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 12:27
Jeg er frisk på lidt squad i weekenden, men ved ikke om jeg er for "low rank". :)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 45678 45>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu