recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBattlefield Bad Company 2: Battlefield Vietnam exp

Besvar Besvar Side  <1 56789 45>
Forfatter
Besked
Krusty the Clow Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Juli-2008
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2010 kl. 17:03
jeg tro godt at man kan lave en squad med høj og lav rank men har ikke prøve det i nu.
jeg godt spil i weekenden lørdag og søndag aften?
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 20:27
Kan desværre ikke spille lørdag aften, men burde være klar det meste af søndagen. Er nogen med der? Har folk headset (udover Zulfo)?
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 22:09
Har Zulfo ikke headset?
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2009
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2010 kl. 22:51
Jo, det jeg mente var, om I (Steffen, MKH og Zulfo) havde headset. Men mit spørgsmål var dog ikke til Zulfo, da jeg ved fra MW2 at han har et. Så udover Zulfo, har I så headset?Tongue
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 00:11
Jeg har :) Er gået igang med online. K/D på 1.5 i den ene bane og en score på 4900 er okay af en nybegynder =)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 00:15

Får man sine point selvom man får en d/c?

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Får man sine point selvom man får en d/c?

Det troede jeg ikke man gjorde i starten - men jeg har efterfølgende fundet ud af, at det gør man måske alligevel vel Smile

Det er spillets største problem lige nu - disconnects, selv om det er nogle dage siden jeg har oplevet det.

Jeg er gået igang med sniperklassen - er du GAL jeg er ringe til det LOL - som Medic får jeg masser af point og ligger som regel i top 3 overall, det gør jeg IKKE som sniper...

Jeg har, selvfølgelig, headset - og er også klar på et par spil i weekenden, fang mig online LOL
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 09:23
Mente også nok du havde headset den gang vi spillede Resistance 2.. :)

Jeg lurede dit "skill level" i går. Det lå på 29, hvor mit var på 151Big smile men det kan sagtens skyldes dine sniperevner.

Jeg leger lidt med engineer. Jeg fik 2 x best squad i går og vandt nogle kampe så det gik udemærket, og så er det også fedt at kunne nakke en tank med 2-3 mand i med en RPG. Havde det ikke været for 2 x D/C var jeg måske også i rank 3 :)

Og eh.. jeg vil bare lige sige ang sniper: Lad nu være med at fjolle rundt helt omme bag ved hvor du i virkeligheden ikke hjælper dit team særligt meget, man kan sagtens være en "combat sniper" med sensor og C4. :) 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 09:47
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Mente også nok du havde headset den gang vi spillede Resistance 2.. :)

Jeg lurede dit "skill level" i går. Det lå på 29, hvor mit var på 151Big smile men det kan sagtens skyldes dine sniperevner.

Jeg leger lidt med engineer. Jeg fik 2 x best squad i går og vandt nogle kampe så det gik udemærket, og så er det også fedt at kunne nakke en tank med 2-3 mand i med en RPG. Havde det ikke været for 2 x D/C var jeg måske også i rank 3 :)

Og eh.. jeg vil bare lige sige ang sniper: Lad nu være med at fjolle rundt helt omme bag ved hvor du i virkeligheden ikke hjælper dit team særligt meget, man kan sagtens være en "combat sniper" med sensor og C4. :) 

Det er helt sikkert sniper der har trukket den ned Wink

Mit problem som sniper er netop at jeg ikke bare sidder og venter - jeg er ALT for meget til action, og så er jeg helt vildt med at tage tanks ud Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 09:50
Du skal bare lige huske på, at en god tankfører kan trykke på select (?) også ser han tanken udefra og derved også dig. Det er dog ikke dem alle der er lige gode til det. Men ja, det er pisse fedt at nakke en tank med C4, det giver et lille kick fordi at du har været henne ved den og risikoen er væsentlig større end med en RPG.
Til top
Leise Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2010
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 11:08
Købte BC2 simpelthen for at få noget afveksling fra MW2... Map-packen til MW2 er way overdue efter min mening. Ringe.
Anyways... demoen til BC2 imponerede mig på ingen måde(har jeg vist også skrevet i den her tråd) og sværgede at jeg ikke ville bruge penge på det, men ja... der skulle ske noget nyt :-)
Singleplayer-delen er ret uniteressant efter min mening. Halvvejs igennem havde jeg ikke engang lyst til at spille det færdig. Flotte scenarier osv, men der er sgu nogle mærkelige grafik-fejl fra tid til anden. Historien fænger bare heller ikke. Så efter jeg havde gennemført SP røg jeg hurtigt videre til MP-delen. Det er jo her forcen ligger hos BC2.

Hvis du kommer fra MW2(som jeg) kræver det meget tilvænning at styre. Synes det er langt fra så intuitivt som styremåden i MW2. Hvorfor kan man ikke strafe? Det gør det klodset at løbe. Hvorfor lader sniper-geværet ikke automatisk efter man har skudt? Kniven er stort set ubrugelig, det tager nogle gange flere hits på bumperen for at han kaster granaten, utilgivelige grafik-fejl, hvad sker der for den åndssvage tågehorn de sidste 2 min af Conquer(det er da til at blive dum i knolden af)? HVORFOR skal man spille den samme bane to gange i Squad Deatmatch??? Når man ex. invitere nogle venner til ens squad før et spil har jeg oplevet at den ene ikke kommer i samme squad som en selv... det er nogle af de ting, der irriterer mig meget - men når det så er sagt så synes jeg faktisk at det er er ret sjovt :-) Elsker de store scenarier, køretøjerne og helikopterne. Fedt at man kan ødelægge bygningerne! Synes der er en højere grad af teamwork i BC2 end MW2. Og synes det er fantastisk dejligt at slippe for alle de irriterende mongolbørn, der udnytter de 'glitches' og cheats der er(eller har været) i MW2.

Det var sådan bare lige mine 2 cents på BC2. Satte faktisk mit spil til salg på DBA kun 2 dage efter jeg havde fået det, men det vokser nu alligevel lidt på én.      
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2010 kl. 14:16
Jeg er rimeligt sikker på at min strejfer når jeg flipper den ene pind til venstre eller højre - du er ikke den eneste der har klaget her på forummet men jeg oplever altså ikke noget problem. Måske tager jeg fejl?  Sniperen har jeg det også helt fint med, det er jo bare et spørgsmål om tilvænning og grafikken har jeg ikke oplevet noget negativt ved.

Dog vil jeg give dig ret i det utroligt larmende tudehorn der simpelthen er altoverdøvende. Jeg håber at de retter det i en patch hurtigst muligt, og jeg har værken prøvet squad deathmatch eller og invitere ens venner.  Granatenproblemet har jeg også oplevet lidt, det er som om der er en dårlig respons, ved ikke om det bare er lag eller om det igen er en tilvænning. Kniven har jeg dog intet problem med, den virker fint, men som du selv siger - du kommer fra MW2 så du skal lige vænne dig til dig. Jeg har før kunne nøjes med kniven i MW1, det kan du ikke her! 

Jeg er begyndt som engineer og jeg synes det er helt vildt fedt. Hvis man spiller godt med nogen andre kan man jorde det andet hold.

Ang. spil i weekenden skal jeg ud og træne og løbe imorgen samt fødelsdag om aftenen, så jeg ved ikke helt om jeg kan, søndag burde der dog være rigeligt med tid.

Men hvordan ser det ud med de forskellige klasser? Jeg er som sagt engineer, så skal vi være effektive som muligt, skal vi minimum have én medic og evt. en til engineer, så sådan noget som en tank ikke bliver et problem.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 56789 45>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu