recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC Earth (600 MHz) efter stofa's omlægning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BBC Earth (600 MHz) efter stofa's omlægning?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsras Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-August-2005
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsras Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BBC Earth (600 MHz) efter stofa's omlægning?
    Sendt: 24-Oktober-2020 kl. 22:03
Hej

Jeg har rimelig dårlig signal/kvalitet på BBC Earth nu, efter Stofas seneste kanal omlægning.
Jeg har kun pakke 1 og så 5 tilvalgskanaler, og ES1/ES2 samt BBC Earth er med dårlig signal. Det går dog kun synligt udover BBC kanalen, som ligger lige over 600 MHz. Bortset fra de tre nævnte, så ser det ud til at de andre ligger lige over 300 MHz. Jeg har et pænt stykke vej fra Stofa boks ved fortov og så ind til installationen, men plejer ikke at være et problem.
Nogen der ved om de tre nævnte kanaler lå længere nede i frekvens før omlægningen?

mvh Lars


Redigeret af larsras - 25-Oktober-2020 kl. 16:39
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu