recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BBC HD Proms - Lyd kvalitet ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBBC HD Proms - Lyd kvalitet ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pchrist7 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: BBC HD Proms - Lyd kvalitet ?
    Sendt: 11-November-2009 kl. 17:14
Hej kære alle med-medlemmer
For det første 1000 tak for alle de erfaringer/løsninger jeg har kunnet finde her i dette forum.
Her haft Samsung 3126 et godt stykke tid, og været "rimelig" tilfreds. Der er dog plads til forbedringer.
MEN: nu det vigtigste - jeg har ind i mellem en frygtelig lyst/trang til at se/høre de gamle Proms udsendelser som BBC HD sender til os i Skandinavien. Nogen af dem er lige i skabet (altså perfekte ) mens andre har den mest underlige lyd. Min gl. sony receiver modtager 5.1 optisk lyd, men det lyder mest af alt som "fase fejl" eller hvad ved jeg. Det lyder ihvertfald ikke som om jeg sidder midt i hele salen Cry
Men de få jeg har set/optaget som er perfekte viser præcist samme status på receiver.
Jeg undrer mig og håber at andre måske har bemærket noget lign. og evt kan give en forklaring/løsning.
På forhånd tak, hvis andre skulle have samme "laster" som mig Smile eller input/kommentarer
Mvh Per
Mvh Per
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu