|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
|
Tak for forslaget, men ingen nye BD afspillere har S-Video udgang længere; kun Composite og der sætter jeg altså grænsen... :)
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Har dit tv ikke component indgang? det havde mit Sony CRT. Ellers kan dit tv højst sandsynligt modtage et progressivt 576p signal via scart RGB...
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() |
|
Det har RGB, S-Video og Composite. Composite nægter jeg at bruge, og jeg kan ikke finde nogen BD afspiller, der kan håndtere RGB.
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
http://www.proshop.dk/ShowProduct.aspx?uid=93541&prodid=173985
s-video ud og den kan sættes til 576I.
hvordan kvalitet er, kan jeg desværre ikke udtale mig om. men via hdmi er det en fin maskine Men scart stik er ved at død så småt, min fladskærm har ikke noget scart stik. kun hdmi og componet og dvi. så det er omvendt ![]() Redigeret af xcardman - 04-Januar-2010 kl. 17:16 |
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
Mit Sony CRT understøttede som sagt et progressivt 576p signal via scart RGB, og det er jo bedre end 576i... Så prøv at undersøge om dit tv understøtter 576p via scart RGB... Afspilleren skal selvfølgelig kunne outputte samme signal via scart...
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Har ikke undersøgt det, men kan man overhovdet få en BD-afspiller med scart. Redigeret af xcardman - 04-Januar-2010 kl. 18:26 |
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Bemærk, at du måske skal til at skynde dig. Jeg mener at kunne huske, at man faktisk kun har haft lov til at fremstille Blu-Ray-afspillere med analog udgang i en overgangsperiode. Det er sandsynligvis derfor, at det mangler på de nye.
(Ja, så hysteriske er rettighedshaverne i deres forsøg på at forhindre piratkopiering. Igen er det de betalende kunder, det går ud over.) |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
En lidt alternativ løsning! Der er en herinde der har en pio dv-lx50 dvd til salg ,men den "opskalerer" faktisk rigtigt godt ,så i en overgang, til du får en skærm ,var det måske bedre ,med en "god dvdafspiller" der er scart og hdmi og sacd???!!
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
![]() |
|
Sakset fra manualen til mit tv: Tilslutninger på bagsiden: 21-ben scartstik (CENELEC standard) inklusive audio/video indgang, RGB-indgang, TV audio/video udgang. 21-ben scartstik (CENELEC standard) inklusive audio/video indgang, S-video indgang, valgbar audio/video udgang og Smartlink-forbindelse. Audio udgange (venstre/højre) - RCA-konnektor. Så nej, det kan desværre ikke klare Component... :( Mht. SCART på en BD afspiller ifm. Component, så ville det nok være mindste problem. Det kunne løses med et Component->SCART kabel. Redigeret af azrael - 05-Januar-2010 kl. 01:55 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mange tak for forslaget. Det var måske værd at overveje, men jeg er lidt hooked på BD, så jeg kan nøjes med kun at købe filmen én gang... :) |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for dit input. Jeg tror du tænker på det formastelige "analog hole". Hollywood har jo hele tiden haft analoge udgange på kikkerten. Der er noget med at apparater (i al fald over i USA) efter 2012 (eller deromkring) ikke længere må have analoge udgange. De kalder det udadtil så smukt for "analog sunset". |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |