|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 07:56 |
Hey
Jeg vil meget gerne ha' en Blu-Ray afspiller nu hvor jeg har fået mit nye Pana fjernsyn. Og da jeg kun har en Xbox og ikke en PS3 (øv øv øv, så skulle jeg ha' købt ps3'eren) så skal jeg have den ved siden af. Men hvilken skal det være? Jeg er pt. studerende så er ikke meget for at smide en masse penge efter det. Dog vil jeg gerne ha' hvis den kan upscalere alm dvd'er op til 1080p. Evt. hvis i har set nogle brugte eller noget. Og er det overhovedet muligt at købe en BD afspiller i England?(besparelse?) På forhånd, mange tak for hjælpen |
|
|
|
![]() |
|
Bambus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() |
Jeg tror ikke, at der er ret meget at spare i forhold til køb i udlandet. Ikke medmindre, at du vælget en highend afspiller som f.eks. Pioneer eller Denon. Ellers kan du prøve God Pris - www.godpris.dk - her er bl.a. en Samsung BD-P1500 til kr. 1599,-. Alternativet kunne også være en Sony S350 til kr. 1999,-. |
|
![]() |
|
Smed89 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Okay, jeg vil lige prøve at kigge på Samsungs
|
|
|
|
![]() |
|
kbh4 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 721 |
![]() |
Ellers er der Panasonic DMP-BD35 (til omkring 2.000,-) - den kan jeg godt anbefale.
-Kent |
|
![]() |
|
Dalixam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Bilka har en Sony s350b på tilbud til 1999 i denne uge.
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Er ikke sikke, men er Panasonic DMP-BD35 ikke et beder køb, end Sony
S350b, synde at BD35 tit vinder over S350 i div. test ? Hvis du ønsker en god upscalere alm dvd'er op til 1080p, skal du kikke på Panasonic DMP-BD55. Redigeret af Startrek - 07-Januar-2009 kl. 15:33 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |