|
BD afspiller med streaming af mkv filer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2012 kl. 09:27 |
Hej
Hvem kan hjælpe mig. Jeg søger en bd afspiller hvor jeg også kan streame mkv filer fra min nasserver. Før havde jeg en Lg hr 550 c men den kunne ikke afspille alle mkv filer. Nogen forslag? Vh Martin |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad med at købe feks. en nmt som popcornhour C-300 http://www.popcornhour.com/onlinestore/index.php?pluginoption=catalog&mainItemId=47 her kan du montere et bd drev i den, så den kan både afspille fra NAS (den kan rigtigt mange formater) samt at du putter skiverne direkte i.
(Husk det SKAL være et kombatibelt bd drev der monteres ellers dur det ikke)
Jeg gjorde noget lignende med min C-200 og det fungede rigtigt godt.. kvaliteten var der ikke noget at udsætte på.
Du kan gøre noget af det samme med Dunés afspillere Redigeret af rhsin - 31-August-2012 kl. 10:01 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
Tak for det, men det var ikke lige det jeg tænker. Bare en simpel bd med streamingsmuligheder.
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har en Yamaha BD-A1010 og den kan vist finde ud af det ifølge specs.
|
|
![]() |
|
Her er løsningen. LG BP 420 N til 1295,00 kr. i elgiganten.Virker perfekt + m.m.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |