|
BD - E8300N ( kan ikke afspille film længere) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
showbizz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2013 Sted: sorø Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:56 |
Hejsa
Jeg er ny i dette forum.. Jeg har for nyligt investeret i en Samsung BD E8300N Bluray afspiller Har sat den op til Allshare.. for 14 dage siden virkede det perfekt.. Kun afspille MKV eller mp4 video filer direkte fra min pc via wifi , ved brug af Allshare.. Men siden i går siger den at formatet ikke er understøttet pt.. Nogle der kender til en løsning Har checket firmwaren.. og den er stadig den samme 1011 Så tror ikke det har noget med CinaVia at gøre.. Håber der måske er nogle der kan hjælpe med en løsning Mvh Carsten |
|
![]() |
|
jbv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2011 Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror du er berørt af dette. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=8381&zoneid=5
Netflix virker ikke for mig. |
|
![]() |
|
showbizz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2013 Sted: sorø Status: Offline Point: 5 |
ohh, ja det har jeg ikke spekuleret på..
Har egentlig ikke checket netflix de sidste par dage.. tak for rådet, følger op på det i morgen :) |
|
![]() |
|
wtf... ikke engang en simpel ting som afspilning af mp3 via allshare kan fungere...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |