|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ticarno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() Sendt: 24-Juli-2008 kl. 22:24 |
Hej alle sammen. Er lidt i tvivl om, at når jeg bestiller en film fra nettet om der egentlig er danske undertekster med eller ej. Nu havde jeg lige smugkigget lidt inde på Amazon.uk, men kan bare ikke se nogle details om subtitles.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har i den seneste tid købt både DVDer og BDer fra DVD.co.uk og fra The Hut, nogle har DK subs andre har ikke, så det ved man først når de kommer, men nu har jeg heller ikke brug for subs, så det er underordnet om der er der eller ej. Skiver fra US har ikke DK subs. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Meget enkelt: Du kigger i Flemmings tråd http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=33997& PN=1 |
|
![]() |
|
Ticarno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
og hvis der er nogen du mangler, så bare spørg i den anden tråd. ellers er denne side rimelig gode til at opdatere. http://www.zavvi.co.uk/index.jsf edit. der er nogle film fra us, med tekster. de kan ses her.
man skal bare lige være opmærksom, på at nogle kan risikere, ikke at kunne afspilles i en dk maskine. Redigeret af flemming larsen - 25-Juli-2008 kl. 22:43 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |