|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Baron ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 284 |
![]() Sendt: 16-Februar-2008 kl. 19:59 |
Hey gutter,
Har et spørgsmål. Er det muligt at afspille blueray over sin pc'er og overtil mit pana PZ70 ? Jeg har DVI på mit gfx (8800 GTS) og tænkte at jeg da måtte kunne afspille film via det, MEN får jeg så de 1080p hvis jeg overfører fra DVI-VGA ?? Nogen der har et råd omkring kabel mellem tv'et og pc'en ? Sidst men ikke mindst, hvilken program kan i anbefale ? |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Der står lidt her om Blu-Ray,ganske vist et ATI kort,men i samme test er der et 8800 gt du kan jo se om du kan bruge det til at løse dit problem. Ups ,glemte lige linket. http://www.pcworld.dk/art/9603?page=3
Redigeret af folp - 21-Februar-2008 kl. 21:48 |
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |