recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD spiller i Elgigant til kr.399 ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD spiller i Elgigant til kr.399 ???

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
PeterAA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-November-2011
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterAA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD spiller i Elgigant til kr.399 ???
    Sendt: 22-November-2011 kl. 16:51
Hey

Nogen der har erfaringer med den BD afspiller som El-giganten har på tilbud i denne uge.

En Philips BDP 2600 ?

Skal bruges til et 22" i vort soveværelse.Wink
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 1343
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-November-2011 kl. 18:50
Yes! Jeg har den! Kanon afspiller , super BD billede og den kan gøres kodefri på dvd delen i løbet af 2min med fjernbetjeningen!Jeg er vildt tilfreds med den og den afspiller næsten alt fra front usb også!
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
PeterAA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterAA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 18:38
Tak for tippet. Jeg tror jeg bestiller den. Der er jo returret på hvis det skulle være helt galt.Clap
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af PeterAA PeterAA skrev:

Tak for tippet. Jeg tror jeg bestiller den. Der er jo returret på hvis det skulle være helt galt.Clap
Tror ikke du får brug for returret...jeg er yderst tilfreds med den!
-----------------
Kastrup/Amager
Til top
PeterAA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterAA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 19:54
Næ, den viser nok et fint billede men jeg har 7.1 og mener ikke digital coaxial som er den eneste lydudgang kan gengive det. Den kan vist kun gengive 5.1 og jeg har da en del dvd plader som er 7.1.
Dem vil jeg da gerne kunne udnytte.Smile
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 20:39
du kan godt få 7.1 lyd med coax

men ikke HD lyd formaterne

dog er lyden som regel bedre fra blu-ray
fordi de kører med en højere birate end dvd
alså de udnytter grænsen via coax eller optisk

Redigeret af xcardman - 23-November-2011 kl. 20:41
Til top
PeterAA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterAA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2011 kl. 20:54
Tak. Det er fint. Jeg har kun DD-EX og DTS-EX og THX 7.1.
Min Pioneer VSX-AX10Is kan alligevel ikke gengive de nye HD lydformater. (på trods af at Pioneer gjorde meget ud af at forstærkeren var opgraderbar og der var tænkt på alt fremtidigt).Unhappy
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

og den kan gøres kodefri på dvd delen i løbet af 2min med fjernbetjeningen!

Du kunne jo skrive hvordan Embarrassed
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?

En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik.

En audiofil har musik for at høre sit anlæg.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 18:10
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:46
Til top
pdrhan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pdrhan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 18:42
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af pdrhan pdrhan skrev:

og den kan gøres kodefri på dvd delen i løbet af 2min med fjernbetjeningen!

Du kunne jo skrive hvordan Embarrassed
Tjoo , nu er google jo opfundet , men her er recepten:
1.- Turn On Philips BDP2600/2800
2.- Press the Home button on the remote.
3.- Press 1389310 on the remote.
4.- Press the power off on the front of the player.
5.- Power on using the front of the player.

Your Philips BDP2800 is now Region Free

-----------------
Kastrup/Amager
Til top
PeterAA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterAA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 19:02
Hmm, Wacko Kan godt høre det lyder lidt mærkeligt men sagen er at jeg egentlig nu har tænkt mig at købe 2 stk.
Inde i dagligstuen hvor jeg har mit 50" tv har jeg også et 110" Greyline lærred og en Panasonic PT-AE700 projektor. Dette er min egentlige "biograf" og der står anlægget (Pioneer VSX-AX10Is, Jamo D7 THX2 7.1 sorrundset. Desværre er min DVDafspiller Pioneer DV-868AVI ikke ægte HD så jeg tænker at jeg også køber sådan en billig Philips til kun at give billede til projektoren. Grunden til at min Samsung BD-C6900 ikke giver billede til projektoren, men kun til fladskærmen, er at der er 12 meter fra hvor Samsung DVD afspilleren står til projektoren og jeg gider ikke have HDMI kabel kravlende hele vejen.
Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2011 kl. 20:57
Larmer denne fra drevet når man afspiller BluRay? Min LG BD550 har nemlig lidt støj under afspilning.
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu