|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Jeg tror kun det er tidligere HD-DVD fans der seriøst tror at priserne skal være lige så lave som de er op til jul, så vidt jeg ved er ikke en eneste blu-ray afspiller's vejledende pris steget, der var bare nogle ekstra gode tilbud på afspillere og blu-ray film op til jul som der er på de fleste ting.
En anden ting er så at tomshardware var hardcore HD-DVD supportere.....gad vide om det måske har bare en "lille" smule med deres latterlige artikler om blu-ray formatet. ![]() |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Som HD-DVD fan (ikke hardcore HD-DVD supportere, har skam også
Blu-ray), kan jeg kunne liste de fordel der var ved HD-DVD og som rigtig mange synde er vigtige. 1. HD-DVD er reg. kodefri. 2. HD-DVD film er billiger at prod. da man kan bruge samme udstyr som til DVD prod. 3. HD-DVD er et færdig udviklet system, noget som Blu-ray før bliver med profil 2.0 (BD-live). 4. Der er ingen forskel i billde kvalitet mellem HD-DVD og Blu-ray film. Så blu-ray har noget de skal havde hente ind, selfølig er der også fordel med Blu-ray formate, så som en beder lyd kvalitet, er mere fremtid sikke, men hvor mange forbruge kan udnytte Blu-ray fuld ud. Redigeret af Startrek - 13-Marts-2008 kl. 23:47 |
|||
![]() |
|||
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
||
:D Jeg arbejder i et større Dansk Energi selskab (Som også sponserer landsholdet) og Starter med D. Jo flere der køber en PS3 for at se Blu ray film.. jo mere fast arbejde får jeg ;) og "Troels Lund Poulsen" og Greenpeaces får endnu mere spalteplads ang. Danskernes overdrevet CO2 forbrug :D |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Måske skulle det stor Dansk Energi selskab der sarter med D, give nogle PS3
til deres kunder, dette gavner både selskabet og Blu-ray formate ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Nu er det jo ikke kun tomshardware som skriver om stigende priser, prøv at google lidt ![]() |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Uanset hvor mange gange du skriver dette, er det forkert. Sony har sagt at Sonys egne afspillere ikke vil være at finde i lavprissegmentet. Sony udtaler sig ikke om andre producenters priser. |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8682 |
![]() |
||
Prøv at tjekke de andre artiklers kilde ![]() |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Hmmm, måske har du så ret (dammm), men hvad er det for en artikel du omtaler som latterlig, har du et link ? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg skriver ikke noget om latterlig.
|
|||
![]() |
|||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
||
Korte af det lange... Sony sigter mod et andet segment end Samsung! Redigeret af Pede8000 - 14-Marts-2008 kl. 10:12 |
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hehe, sorry, har fået Ekstra Bladet´s syndrom, skriv først, nærlæs bagefter ![]() |
|||
![]() |
|||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Prøv at læse hvad en af de største BD fanboy skriver. Hvem farer lige ud og købe en maskine med de kommentarer? Der er dælme meget galt / skal være anderledes: 1) For dyrt, både hard- og software (vent til jul skriver han ligefrem) Og det kommer fra en fanboy |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |