|
BD-afspiller vs. rippe til pc |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme arbejdsgang i forhold til at rippe blu-rays; jeg ripper bl.a. også forskellige lydspor (formater samt engelsk og dansk) og undertekster på dansk og engelsk. Det er langt fra altid man kan gennemskue, hvad der ligger i sporene på forhånd og så bliver det til en hurtig test og så benytter jeg MKVToolNix til at filtrere og organisere de indlejrede filer. Derudover kan man også styre standardopførsel, give titler osv.
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fedt! Det er godt at høre. Jeg overvejer også bare at købe en BD-afspiller, men omvendt så er det virkelig nemt, når man kan vælge og vrage imellem sine film på computeren med ATV. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |