recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-D8200 med Denon 1610
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD-D8200 med Denon 1610

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kunddizzle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2011
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kunddizzle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD-D8200 med Denon 1610
    Sendt: 04-Januar-2012 kl. 17:49
Hey

Jeg har fået erstattet min billige dvt-t tuner, mediecenter og dvd/cd afspiller med BD-D8200 og er rigtig glad for maskineriet. Har lige et par spørgsmål:

1. Jeg har valgt at BD-D8200 skal sende lyd ubehandlet (og er det ikke den bedste løsning) til Denon surroundforstærkeren, men så kan jeg kun skrue ned for volumen med Denons fjernbetjening. Kan jeg komme uden om det?
  2. Jeg har også mistet mit lille live-tv inde i guide-funktionen efter jeg har sorteret kanaler. Andre har vidst samme problem men har ikke fundet en løsning nu, eller har jeg overset det?
  3. Kommer BD-D8200 til at understøtte Smart View? Den burde have krafterne til det.

Derudover er jeg glad for DLNA funktionaliteten. Den er lidt langsom til billeder, men MKV og andre backup af skiver, læser den hurtigt. 

På forhånd tak

/Simon
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 19:58
Prøv at spørge i det relevante forum for recordere (optagere)
Til top
kunddizzle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-December-2011
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kunddizzle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 20:03
kan jeg flytte tråden eller kan en admin? Tænkte den passede ok her, eftersom min Surround Reciever også er indblandet
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 20:48
Du kan bare redigere overskriften via "valgmuligheder" til SLET. Og så copy/paste dit indlæg over i det andet forum.

Hvis du kigger rigtig efter, er dette forum beregnet til at præsentere hjemmebio'er med billeder.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu