recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-D8900N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBD-D8900N

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elstedvænge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-September-2007
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: BD-D8900N
    Sendt: 07-December-2011 kl. 13:06
Hej,
Jeg har anskaffet en Samsung BD-D8900N Blu-Ray harddisk recorder og er blevet voldsomt skuffet på to følgende punkter:
1) Man kan ikke indprogrammere to optagelser der foregår samtidigt ud i fremtiden. Kun kan man optage to programmer samtidigt hvis det ene er forudprogrammeret og foregår nu og det andet også foregår lige nu og man dernæst beder om at optage det. På min gamle Sagem recorder har man ikke disse problemer.

2) Ser man en optaget udsendelse og ikke ønsker at se det hele men resten en anden gang, kan recorderen ikke huske hvor langt man er kommet. Også dette kan min gamle Sagem.

Har andre gjort tilsvarende observationer og fundet løsninger?
Til top
MortenP Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 14:05
Hej

1. Du kan slet ikke optage 2 programmer samtidig. .Der er twin tuner i, men det er så du kan afspille en tidligere optagelse imens du optager en ny. (PVR maskiner bruger tuneren til afspilning, så uden twin tuner kan man ikke optage og afspille samtidig. 

2. Det er korrekt. Resume funktionen er møg irriterende. og en ENDNU mere irriterende ting er hvis man ser noget man har optaget. .Imens recorderen optager noget nyt, og den så bliver færdig. Så stopper den med af spille det man ser, så man skal starte forfra. og der er man nødt til at spole frem. 

Jeg savner i den samme ombæring en "hop 5 minutter ved tryk på piletasten". .funktion.. der hopper den 30 sekunder. og trykker man på "kapitel" knapperne så hopper den blot til næste optagelse. 

bortset fra det, så får du en recorder der leverer kanon billed kvalitet (ihvertfald på DVB-C som jeg bruger). 

-Morten
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Point: 398
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2011 kl. 23:06
Genoptag-funktionen virker, så længe strømmen ikke var været fjernet fra apparatet. Genoptag med blå tast.

Med hensyn til 5 minutters spring: Ved tryk på knappen TOOLS under afspilning kan der springes 1 minut -> optagelsens længde. Dette er tillsyneladende ikke omtalt i brugervejledningen. Jeg lærte hurtigt, at reklamernes længde på 3+ i dagtimerne oftest er lige under syv minutter, og jeg skruer derfor 6 minutter frem.

Redigeret af zczc - 07-December-2011 kl. 23:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu