recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BD-film hakker på afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BD-film hakker på afspiller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6372
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BD-film hakker på afspiller
    Sendt: 23-Januar-2012 kl. 16:27
Jeg købte for et par måneder siden en Philips BDP-3200 (500 kr. billig)
Den afspiller BD-filmen Essential Killings med en markant hakkende gengivelse
Mine fire andre BD-afpsillere (Denon, Cambridge, PS3, Panasonic) afspiller filmen korrekt
Det første eksemplar af Philips'en blev byttet til en ny, men den har samme problem (også efter firmwareopdatering)
Forhandleren siger, at nogle afspillere bare har problemer med bestemte film... men når nu de andre afspillere kan Confused
Det er kun sket med Essential Killings, men så kan det vel også ske med andre film
Er jeg hysterisk, eller er det acceptabelt for en billig afspiller?

Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
frode3 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frode3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 02:09
prøv at følge med i den her tråd så skulle der komme en firmware opdatering på et tidspunkt Wink

http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?3108-Is-your-Blu-ray-disc-not-playing-back

Redigeret af frode3 - 24-Marts-2012 kl. 13:19
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu