|
BD-film hakker på afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6372 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2012 kl. 16:27 |
Jeg købte for et par måneder siden en Philips BDP-3200 (500 kr. billig)
Den afspiller BD-filmen Essential Killings med en markant hakkende gengivelse
Mine fire andre BD-afpsillere (Denon, Cambridge, PS3, Panasonic) afspiller filmen korrekt
Det første eksemplar af Philips'en blev byttet til en ny, men den har samme problem (også efter firmwareopdatering)
Forhandleren siger, at nogle afspillere bare har problemer med bestemte film... men når nu de andre afspillere kan
![]() Det er kun sket med Essential Killings, men så kan det vel også ske med andre film
Er jeg hysterisk, eller er det acceptabelt for en billig afspiller?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
frode3 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prøv at følge med i den her tråd så skulle der komme en firmware opdatering på et tidspunkt
![]() http://www.supportforum.philips.com/en/showthread.php?3108-Is-your-Blu-ray-disc-not-playing-back Redigeret af frode3 - 24-Marts-2012 kl. 13:19 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |