|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() Sendt: 24-Januar-2008 kl. 18:20 |
Som en serviceoplysning vil jeg henlede opmærksomheden på dette link. Tilbuddet om BD-film skulle gælde til og med 31. marts 2008.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12384 |
![]() |
Man skal dog være opmærksom på, at S300'eren er den absolut mest skrabede Blu-ray afspiller derude. Det mærkes især på lydsiden, hvor den eneste form for HD-lyd der på nogen måde understøttes, er PCM.
|
|
![]() |
|
Arthur ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Man skal også lige være opmærksom på at der ifølge Sony kan gå op til 28 dage før man får filmene. Her er lidt om det i en gammel tråd: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=31695& KW=sony
|
|
Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Husk man IKKE må svare andet end positivt i kundeundersøgelsen, hvis man vil have filmene.
Derudover bliver afspilleren låst til ens internetadresse (IP) og kan ikke sælges videre. Dette er en sikkerhedsfeature ifølge Sony, jeg vil kalde det markedskontrol. |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
Ovenstående indlæg er gas
![]() |
|
![]() |
|
HarBrug for 32 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
de fleste kan ta´ det... |
|
Blue is the Colour!
SHUBIDUA: Hvis jeg havde penge så skulle I bare se... |
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Men igen.. man ved jo aldrig med BD+ ;) ;)
Det er gas... hehe |
|
![]() |
|
Anden4220 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
en af mine venner har en SONY HD-DVD afspiller der også kan afspille BLU-RAY den hedder S300
edit: bare mit sjove input i denne seriøse diskusion. Redigeret af Anden4220 - 29-Januar-2008 kl. 20:35 |
|
Panasonic TH37PX80
Sony surround Apple Airport express Triax C-HD415CX Playstation 3 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Købte et HD-DVD drev til min PS3 igår
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |