recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BDP 103 vs 93 vs 83
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BDP 103 vs 93 vs 83

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Visca Blaugrana Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-April-2005
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Visca Blaugrana Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2013 kl. 15:39
saa maa jeg lige kigge anmaeldelserne lidt bedre igennem.

ang darbee kan vi godt blive enige om at det ikke er at vaere 100% tro mod kilde matrialet, men vi kan vel ogsaa blive enige om at det ikke er altid at kilde matrialet er 100% tro mod sig selv? nu bruger jeg ikke darbee og har heller ikke planer om det (det var blot for at have noget at holde forskaelden op imod) men jeg mener helt bestemt det har sin berettigelse i visse situationer. hvis du aldrig vil modificere kilden saa mener du vel heller ikke at man skal opskalere fx dvd matriale men skal se det pa en skaerm som kun understoetter orginal oploesningen?
og jeg sagde ogsaa ikke saa ekstremt som en darbee

For lige at taeste min holdning har jeg sat baraka paa, her er der altsaa et bedre billede hvis skaleren/processoren er sluttet til, men om det skyldes at jeg har kalibreret med den sluttet til, og at hvis jeg havde kalibreret med den slaaet fra saa ville jeg i bud og grund faa det samme resultat skal jeg lade vaere usagt (hovedsagligt sharpness, ville maaske vaere sadt lidt lavere) Det skal komme an paa en proeve.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu