recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BDP-3000 update til subtitle shift?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBDP-3000 update til subtitle shift?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
O'Brian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 08:18

Oprindeligt skrevet af tvkartoffel tvkartoffel skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Jeg var selv lige ved at trykke på aftrækkeren her den anden dag. Hvilke film var der med om man må spørge?

Det var I Am Legend og Batman Begins - så ikke noget helt vildt, men trods alt ok film

Fint nok. Jeg bestilte også en i aftes. Krydser fingre for at jeg også får et par film at lege med:-)
Nu håber jeg bare på at den er stille, sådan som man kan læse rundt op på nettet. Har allerede leveret en Samsung tilbage fordi jeg ikke kunne holde ud at høre på køleblæseren.
Hvordan vil du vurdere kvaliteten at DVDafspilning?

MVH
tvkartoffel

Fik en BDP 7500 i føsdags-gave . Men pointen er at den er STILLE og den "lader en film lynhurtigt...

Samsung C46 8705.
Samsung LE46M87B.
Philips BDP7500.
Philips DFR 9000.
Philips SRU 9600.
Canton Surround.
Beosound 3000.
Beolab 8000.
PS3-60 GB.

Til top
tvkartoffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1998
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af O'Brian O'Brian skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Jeg var selv lige ved at trykke på aftrækkeren her den anden dag. Hvilke film var der med om man må spørge?

Det var I Am Legend og Batman Begins - så ikke noget helt vildt, men trods alt ok film

Fint nok. Jeg bestilte også en i aftes. Krydser fingre for at jeg også får et par film at lege med:-)
Nu håber jeg bare på at den er stille, sådan som man kan læse rundt op på nettet. Har allerede leveret en Samsung tilbage fordi jeg ikke kunne holde ud at høre på køleblæseren.
Hvordan vil du vurdere kvaliteten at DVDafspilning?

MVH
tvkartoffel

Fik en BDP 7500 i føsdags-gave . Men pointen er at den er STILLE og den "lader en film lynhurtigt...

Tillykke med den. Det var det jeg håbede at høre, selvom det nu var en BDP7300 jeg har bestilt.

MVH
tvkartoffel

Redigeret af tvkartoffel - 25-Oktober-2009 kl. 10:55
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu