|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() Sendt: 18-Juli-2008 kl. 17:40 |
Hvilken af disse 3 er umiddelbart den bedste afspiller til BD? Hvad siger I, er det lige meget eller er én af dem lige en tand bedre end de to andre? Er Panasonic også blandt de mest støjfrie, når det gælder BD? |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Pana 30 skulle være den bedste til BD-afspilning.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
Af de tre ville jeg klart tage BD30.
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
BD-P1400 er nu også ret støjsvag og så er den billig 1999,- |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
Lurede på Samsungen netop pga. LG-gantens tilbud i denne uge, men dels går der nok en 14 dages tid, før jeg bestiller, og dels skal de 7-800 kroners difference ml. apparaterne ikke være det afgørende. Men tilbuddet fik mig til at tage den med samt læse Hothers anmeldelse af den. Normalprisen holder sig også inden for de 3.000 kr. jeg max. vil give. PS3 er ikke lige mig pga. støj, strømforbrug og design, hvis nogen skulle få den tanke. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det er et lidt svært valg som du har kastet dig ud i N-D. Uanset de-intelace problematik m.v., vil jeg stadig mene, at Samsung P1400 er bedre som DVD afspiller. Desuden er P1400 bedre i stand til at håndtere HD-lydformater, samt der er internetadgang ved updates m.v. Pana´en er en smule bedre som BD afspiller. Lidt renere og bedre afgrænsede farver, og et lækkeret "flow" i afspilningen + hurtigere til opstart. Samtidig er Pana´en i bygge og komponentkvalitet også en anelse bedre end P1400. Jeg har endnu ikke hørt/set en P1400 der støjer meget. Jeg ved godt at der har været skrevet en del om dette, men jeg er endnu ikke stødt på sådan en. Lige til sidst. Hvordan en BD-afspiller opleves til dette og hint, kan være afhængig af det set-up der benyttes. Godt valg |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ud fra det der er fremkommet nu, så kan jeg forstå at Sony'en bør fravælges, så valget reelt står ml. Samsung og Panasonic. Hother, hvis jeg forstår dit indlæg korrekt, så er Samsungen bedre til DVD end min HD-XE1? Hmmm, da jeg ikke ønsker at købe to BD-afspillere, må det logiske valg vel være at beholde HD-XE1 (også af hensyn til mine HD DVD-skiver) og købe en BD30. Jeg havde nu også regnet med, at den ville være førstevalget for de fleste, når nu BD50 ikke var inde i billedet. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Nej for søren, Toshiba´en er langt bedre som DVD afspiller. Jeg generes ike af støjen fra BD30.Og da jeg ikke har den nævnte Tosh, kan jeg ikke umiddelbart sammenligne støjniveauet. Resten lyder som et klogt valg Redigeret af Hother - 19-Juli-2008 kl. 10:37 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker for responsen fra alle. Og nu da Band of Brothers forhåbentlig er lige på trapperne på BD, så er en afspiller jo et "must have". |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Det skal da godt nok være en rigtig STØJER, hvis du skal kunne høre dem gennem et par hovedtelefoner Hvis billedkvaliteten på BD er den eneste faktor, kan du nok bare vælge den billigste se evt. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=42857& PN=4 jeg spurgte om noget af det samme Redigeret af clausewitz - 19-Juli-2008 kl. 17:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Mine hovedtelefoner (billige Philips) slipper desværre den omgivende støj ind, ja, det er lige før at den forstærker den. Men mine ører kan ikke klare de totalt lukkede kopper, og Sennheisers halvåbne hovedtelefoner går i stykker i kablet efter maks 6 måneder (har haft 4-5 par med samme problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |