|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() Sendt: 14-April-2010 kl. 19:08 |
Hej.
Har købt dem her http://www.damrotech.com/product_info.php?cPath=9&products_id=64708 Verbatim BD-r skiver, men de virker fisme ikke på min Pioneer LX70A maskine. Nogen som har prøvet nogle skiver til bla min maskine og som I kan anbefale, gerne med links ![]() Mvh Jesper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Er de Finalized, som DVDer jo også skal være efter optagelse.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jesper75 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Vejen Status: Offline Point: 318 |
![]() |
De virker på børnenes Sony 300 maskine, så de virker, bare ikke til min maskine
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så er det jo ikke skiven der er noget galt med, men din afspiller der tilsyneladende ikke er kompatibel med formatet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
Jeg oplevede problemer med en BD-R brænder som skulle have firmwaren opdateret før de kunne benytte et bestemt mærke af BD-R skiver. Kan ikke lige huske mærket, men måske er det samme tilfældet her.
|
|
![]() |
|
![]() |
Min LG brænder blev opdateret med det samme, men tak for forslaget ![]() Dette står der i manualen: BD compatibility • This player can play BD-ROM discs. – BD-ROM discs should conform to BD-ROM Profile 1. • This player can play BD-R discs. – This player is compatible with Blu-ray Disc Recordable format Ver. 21. – This player is not compatible with Blu-ray Disc Recordable format Ver. 12. • This player can play BD-RE discs. – This player is compatible with Blu-ray Disc Rewritable format Ver. 31. – This player is not compatible with Blu-ray Disc Rewritable format Ver. 13 and Ver. 22. • This player can play 12 cm discs, but cannot play 8 cm discs. Noget som jeg har overset og derfor det ikke virker? Redigeret af Jesper75 - 14-April-2010 kl. 21:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |