recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BDS 577BQ
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BDS 577BQ

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
iVinther Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2010
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iVinther Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BDS 577BQ
    Sendt: 10-Januar-2014 kl. 12:45
Hej,

Jeg har købt nogle Boston Acoustics Soundware XS i 5.1 setup, og vil gerne have en receiver til at spille disse op. Jeg har af bokse et Apple TV3 som primært bruges, en Wii og en HTPC. Jeg vil gerne have en god receiver som kan give en fornuftig lyd også hvis højtalerne engang skulle udskiftes. Designet er ikke alfa omega, men jeg vil helst have en slim model. Jeg har derfor tidligere overvejet Marantz slimline modeller, men er nu faldet over Harman Kardon's BDS577BQ. Det er lidt i den dyre ende men ser ud til at opfylde mine behov, og derudover kan den afspille blu-rays hvilket er et plus for mig. Jeg er dog lidt usikker på om den vil være et fornuftigt køb da det ikke er en decideret receiver? Vil det være bedre at købe en rigtig hifi-receiver såsom Onkyo eller vil denne kunne fungere iforhold til mit mål.
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2014 kl. 15:32
Jeg vil mene at at den Harman Kardon vil opfylde dine nuværende behov, men skulle du en dag gå over til nogle større højttalere, vil du være bedre stillet med en af slimmodellerne fra Marantz, da de har pre-out til fronterne. En helt anden ting er, at for de 6K en BDS577BQ koster, kan du få ufatteligt meget vellydende/ydende "normal" receiver.

Prioriteter er forskellige, men jeg er ikke i tvivl om hvad jeg ville gå efter.

Redigeret af Snigerdis - 10-Januar-2014 kl. 15:34
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu