|
Beam 2nd + sub mini eller Arc |
Besvar |
Forfatter | |
Plex
Guld medlem Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-September-2023 kl. 07:20 |
Hejsa
Fruen og jeg er træt af, at se på store gulvhøjttalere der samler støv. Vi lytter ikke ret meget til musik, og det nuværende anvendes mest til tv lyd. Vi overvejer derfor noget Sonos. Vi har en rimelig stor aflang stue, men tv er placeret på den korte led. Spørgsmålet er om en Beam evt kombineret med sub mini er rigeligt, eller om man skal kigge i retningen af Arc? Jeg vil heller ikke udelukke, at vi kommer til at lytte mere musik med Sonos universet. Pt har jeg en Bluesound powernode, og er en smugle begrænset i forhold til de indbyggede musik tjenester. Vi er mest på Apple Music herhjemme. Arc er vel efterhånden en gammel svend - er det mon snart nyt på vej? Pft
|
|
Kief
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Funktioner
Tak(0)
|
Se PB
|
|
Mvh.
Casper |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |