|
Bedre, ikke mere lyd. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kloppern ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja hvis du alligevel skal i Hifiklubben, ville jeg tage et kig på Dali Zensor 5. Det er godt nok gulvhøjtalere, men de er meget små og rigtig flotte -dem ville jeg nemmere kunne sælge til konen (og til mig selv).
Uner alle omstændigheder tænker jeg også at du skal holde dig fra et sammenbygget sæt, da der ligger en stor frihed i at kunne skifte de enkelte elementer ud.
|
|
![]() |
|
alfaekko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 34 |
Jeg synes lige jeg skylder forummet at fortælle hvad det endte med. Indtil videre har jeg købt en Yamaha RX-V673, en System Audio Aura 10 AV som center, 2 System Audio Saxo 8 som baghøjttalere og så bruger jeg mine gamle B&W DM603 S2 som fronter. Jeg køber formentlig også den lille Saxo 8 sub, men indtil videre er jeg vældigt godt tilfreds.
![]() Tak for input... /Anders
|
|
![]() |
|
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
Du skulle prøve at koble centeren fra i receiveren, så signalet deles imellem fronterne. Er ofte bedre.
Hvis du bruger centeren, så prøv at sætte den lodret og ikke vandret. Det giver en dårlig udstråling af lyden.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
alfaekko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-September-2005 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 34 |
Hermed forsøgt, men det var ikke populært at den ragede op foran skærmen, så nu ligger den ned igen :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |