|
Bedre lyd ved film |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-August-2023 kl. 21:50 |
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
Glazzy
Bruger Oprettet: 30-September-2021 Status: Offline Point: 68 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En update herfra..
Tusind tak for input til alle Jeg tog i formiddags i hifiklubben og gik ud derfra med et par Argon FORTE A5 MK2. Jeg valgte dem fordi jeg tænkte at de var mere alsidige end en soundbar og kan bruges flere steder hvis det skulle være. De er nu tilsluttet og testet lidt. Synes de er ret fede og der er god lyd størrelsen taget i betragtning, dem skal jeg nok blive glad for. Nu står de klar til en søndags sofa dag med film og nok lidt tømmermænd ovenpå en dobbelt 40 års fest God weekend til alle
|
||
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil gætte på at du ender med at bruge soundbaren til alt du ser, når du først har fået den inden for dørene og oplever fordelene.
De fleste programmer inklusiv de danske, har ikke lyd som er velegnet til 95% af alle moderne tv. Det lyder tåbeligt, men et moderne tv har, pga. begrænset plads, ofte en væsentligt dårligere lyd end de store gamle billederørs tv. Samtidig vælger selskaberne ikke at indspille lyden bagefter i et lyd-studie, hvor man ofte kan gøre tale tydeligere. I dag bliver den optaget med skjulte mikrofoner sammen med resten af optagelsen og er ofte mere realistisk. Men kan ikke gengives på tynde fladskærme uden ekstra højttalere som soundbar osv.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Diskrete som en soundbar er de ikke. Klaus
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør det da osse, jeg kan bare se mig for
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
T-Duck, du mangler muligvis et link
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
T-Duck
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville anbefale dig dette par da de overgår enhver soundbar i til pris
|
||
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kablet er det mindste problem. Det er stikket i tv/soundbaren jeg er bekymret for. Klaus
Redigeret af KlausDM - 18-August-2023 kl. 16:04 |
||
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nå, jeg ser lige AV connection har en fysisk butik i Odense, der kunne jeg svinge forbi
|
||
Glazzy
Funktioner
Tak(0)
|
|
@ Klaus
Ja, det tror jeg, der står ihvertfald arc under en af udgangene så jeg lige.. Er det stikket på ledningen eller selve udgang på TV/soundbar du er bekymret for? @ S K Den ser fin ud og også fornuftig pris. Kan kun se online forhandlere, ved du om der er fysiske butikker der fører den så man evt kan høre først?
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |