|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 16:42 |
Jeg synes, jeg ofte bliver snydt ved køb af Cover (Moviebokse), næsten hver gang jeg får sådan nogle med ved køb af DVD´er og CD´er til brænding.
- Enten går de let i stykker eller også er de ikke fleksible nok. Der er som om, netbutikker, der sælger DVD´er og CD´er til brænding, betragter moviebokse og CD etuier som sekundær varer. Redigeret af T-teknik - 11-Januar-2009 kl. 16:42 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
du skal bare købe det mærke som hedder amaray, til dvd. de er gode og holdbare.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Har du et link til dem? |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Tak. Det er måske et nicheprodukt hos dem? Er moviezoo ellers ok at handle ved? - Jeg ved de også har DVD film. - I øvrigt må de øvrige netbutikker tage sig sammen hvad tilbehør angår. |
|
![]() |
|
![]() |
ja, vil tro det er noget de tjener en del på også. Jeg har handlet der meget og aldrig haft noget problem. der er også hurtig levering. og så kan man få et vip medlemskab for 100kr, for 1år. og så er der 10% rabat. hvis man køber 324 covers, så sparer man 84kr. så skal man ikke købe meget mere før de 100kr er hjemme. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |