|
Bedre stereo lyd i surround setup. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
He he ja den er ikke ny men den har dog hdmi :) det er den eneste reciever jeg har ejet som kan være med en god stereo amp men den var også dyr da den kom 47k.
Bedste løsning for dig vil være en god stereo forstærker med power amp direct en løsning jeg også har pt |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Jeg har haft dyre Rotel og Marantz receiver og ingen af dem kunne levere i stereo hvad et godt mellem stereo anlæg kan... ligenu har jeg bare en Yamaha RX-A 1030 som surround tilføjelse til mit stereo anlæg
|
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
Inden du går ud og bruger alle dine penge på dyre effekttrin, så synes jeg du skulle tage et kig på dette link:
http://tom-morrow-land.com/tests/ampchall/ Stod jeg med en pose penge som brændte i lommen, så ville jeg nok hellere finde nogle bedre højtalere eller overveje akustik forbedringer i lytterummet. Der kan muligvis også være noget at hente ved at skifte din rumkorrektion ud med en Dirac miniDSP. Alle andre overvejelser i jagt på bedre stereolyd er i mine øjne spild af penge. Jeg får nok hug for denne kommentar, men min erfaring er at der ikke er nogen hørbar forbedring ved at skifte effekttrin, DAC eller kabler. Redigeret af Chromax - 04-November-2014 kl. 09:16 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |