|
Bedste 3D film ?? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |
kasper bille
Junior bruger Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er heller ikke tilhænger af 3D, men hvordan kan Prometheus ikke være på listen? Det er den eneste film jeg kunne finde på at se i 3D igen (og gør det fra tid til anden)…. måske er det fordi effekten ikke er så voldsom i den som i andre, og derfor markant mere behagelig at kigge på.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så skal den jo netop ikke være på listen, hvis ikke effekterne er så meget, når det er en film i 3D, så skal der da også være 3D effekter. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
47oo
Bruger Oprettet: 24-Oktober-2015 Sted: Næstved Status: Offline Point: 50 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ellers hørt at Prometheus skulle være en rigtig god 3D film 👍
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har den, men ikke i 3D, og det er også i den udgave en god film. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
hunt
Guld medlem Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 520 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har arbejdet i vores lokal biograf, hvor vi har aktiv 3d, men går ofte i biografen i nabobyen, hvor man har passiv 3d. Jeg kan ikke se nogen som helst forskel - kun på brillerne. Dem, vi har til aktiv, 3d er alt for tunge og stramme, så hovedpine er helt uundgåeligt... Mens de passive fra Dolby har meget små glas, så man nogen gange bliver nødt til at dreje hovedet frem og tilbage for at se hele lærredet. 3d er efter min mening øv, øv med øv på... :-( Heldigvis tager filmene ALDRIG skade af at blive vist i 2d! :-D
Redigeret af hunt - 23-December-2015 kl. 14:22 |
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Hunt selfølgelig er det ikke for alle 3D det som sagt en smags sag. Men der findes også kvantitet og kvalitets briller af aktive. Kan godt se at hvis man får hovedpine f brillerne så er det jo på ingen måde en god oplevelse 👎
Kan kun sige ud fra min egen erfaring efter at have set 3D på en jvc dla x30 og min egen benq w1070+ at billede står megetere skarpt i fuld HD så man kan se nakkehårene og ikke grynet som i biffen. Jeg er jo helt imponeret af dybden i billedet og de 3D effekter som er med i filmene, gør det til en helt speciel oplevelse og føler at man bliver inviteret ind i deres verden. Jeg vil også tilføje at det er heller ikke optimalt at side så man skal dreje hovede for at få hele billedet med igennem 3D brillerne, det ville jeg også selv blive irriteret over i længden. |
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg så lige pasific rim igår og der blev jeg noget imponeret.
Den kan klart anbefales også 👍 |
|
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set mange 3 d film i både biffen og derhjemme og jo det er da fedt og se på . Synes især at der i mange tegnefilm er fede 3 d effekter hvor det rigtig kommer til sin ret . Mange nyere film er der blevet skruet ned for 3 d effekterne men nok så vigtig får man i bedre dybdevirkning i 3 D .
|
|
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kik inde på dette site.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
47oo
Funktioner
Tak(0)
|
Tak fin side 👍
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, de har mange gode oplysninger.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har vi haft 3D projektor i et års tid og har da fået samlet lidt film efterhånden, så hermed et bump af tråden med vores favoritter, udover de sædvanlige must-haves som Avatar og Life of Pi :)
- Alice in Wonderland - A Christmas Carol (en af vore top-favoritter, 3D når det er bedst) - Gravity - Hobbit-trilogien, især 3'eren - Hugo (endnu en top-favorit og ikke engang animeret! Selve filmen er dog lidt langtrukken) - Prometheus (så den tre gange før jeg endelig så den i 3D, og blev alligevel blæst bagover) - Pan - The Martian - Tangled (ja, det er muligvis "Rapunzel" men for fanden, det er en flot 3D-oplevelse!) Her er desuden en håndfuld, som skuffede os: - Batman vs Superman: DoJ (synes overhovedet ikke den vandt nogetsomhelst i 3D, den blev bare grimmere) - In The Heart of The Sea (i 3D aka. "Det grønne hav" - flottere i 2D, synes vi) - Pacific Rim (vi synes bare den er lam, uanset format!) - Det meste fra Marvel, bortset fra Thor-filmene og Ant-Man |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |