|
Bedste 3D film ?? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
King Arthur gør det super godt i 3D
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Ja, animation og 3D passer som regel virkelig godt sammen. I den forbindelse skal ej glemmes "Epic", som er en slags "familievenlig Avatar". Helt fantastisk 3D! |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Jeg syntes vældig godt om de forskellige dokumentar- demoer, der typisk var bundlet med- ved køb af 3D TV . Og så vil jeg mene at 3D på OLED nærmer sig biografoplevelsen . . .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
er 3D ikke en død sild i 2018? Med mindre man har et TV fra før 2016?
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Okay, nu har jeg oprettet et helt nyt emne til diskussioner om 3D for/imod. Vær venlig at ytre dig dér, hvis du har en mening om 3D men i øvrigt ikke har noget at bidrage med i en tråd med titlen "Bedste 3D film" - tak!
Redigeret af jacobe - 25-Maj-2018 kl. 10:13 |
||
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
||
|
Ja, har også nævnt den. Hvis da bare Cameron havde ventet med at lave "The Abyss" ... ![]() |
||
||
![]() |
||
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1093 |
|
Hvis de havde optaget den med 3D kamera :O |
||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |