|
Bedste 40 tommer Sony tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2017 kl. 16:27 |
Jeg skal normalt ikke have hjælp til denne slags, men jeg kan ikke forstå Sonys hjemmeside.
Jeg vil gerne have et 40 tommer tv til soveværelse. Det skal være Sony fordi jeg er godt tilfreds med betjening og holdbarhed, samtidig med at man kan kopiere kanal listen fra det tv jeg har i arbejdsværelset. Så jeg slipper for at skulle sortere kanalerne igen. Men jeg ønsker det bedste billede i 40 tommer og er ligeglad med smarttv eller wifi. På Sony's hjemmeside har de R55 og R45 (KDL40R453CBAEP) modellerne. Og hvis jeg kigger i Pricerunner, så findes KDL-40R453B til ca. 5000 kr. På flatpanels er der dog en bruger, som i juli 2015 kan finde det til 4000 kr. Er der virkelig ikke kommet nogle nyere 40 tommer tv siden 2015? Der er massere af modeller på pricerunner som hedder noget med: 40R485, 40R455, 40RE663, 40WE663. Men hvad dækker de over? |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er sikkert kommet nyere serier, men som med så mange andre producenter, så ændrer de ofte størrelserne fra år til år. - så det kan meget vel være de ikke længere har nyeste model i 40, men i 42/43" i stedet. X og W serierne kommer først frem når man filtrerer fra 41-50"
|
|
![]() |
|
radeck ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
hvad med WE660 i 40"
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Hvis Sony gør som tidligere, er R-serien deres intro-modeller, mens W-serien har et bedre panel.
Sony WD er en 2016-model, mens Sony WE er en 2017-model. Her er et link til en Sony-skærm i WE-serien: Mvh. Jørgensen Edit: PS Og kan du leve med sidste års WD-model, har Føtex pt. følgende til knap 2.800,- kr. Redigeret af Jørgensen - 20-Juni-2017 kl. 22:35 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Mange tak for hjælpe ![]() Den nye skulle have HDR, men man kan jo ikke trylle billedet mange generationer bedre, når skærmen ikke er en top-model. Bare utroligt at den model ikke komme frem, når man går ind på Sony's hjemmeside og vælger 40 tommer tv.
![]() Redigeret af Cyberguyen - 21-Juni-2017 kl. 11:25 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |