Hejsa,
Jeg er ved at skifte mit gamle 40" Sony 40D3000 ud med en ny skærm, og er i dén forbindelse kommet meget i tvivl. Kan se at Panas 20G skærme får ubetinget meget ros (stigende blacklevels notwithstanding...) på nettet - og havde faktisk bestemt mig for sådan en fætter i 50". Fantastiske billeder til en endog meget rimelig pris - lækkert!
MEN - jeg er desværre også en smule (nogen ville måske sige meget...) hysterisk overfor elektrisk støj/summen, og her kan jeg se at Panasonics skærme - og plasma'er generelt - paneler ikke ligefrem er ideelle. Jeg tror stadig at jeg vil forsøge mig med en 20G fra Elgiganten (hurra for 30 dages no-questions-asked-returret...), men er så småt ved at udarbejde en Plan B, i form af et LCD/LED panel at falde tilbage på, hvis og såfemt Pana'en skriger af mig.
Det er et stykke tid siden jeg sidst begav mig ud i det helvede der er fjernsynssøgning, så vil derfor høre jer hvad I mener er det p.t. bedste LCD-køb for 10.000 spir? Har kun gode erfaringer med Sony, men er meget åben overfor andre mærker.
Mine behov er meget standard: Xbox, TV og Blu-Ray. Design er ikke en kæmpe faktor - og som sagt mellem 46"-50".
På forhånd tak for hjælpen!
Redigeret af Batphink - 24-Oktober-2010 kl. 23:39