recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - bedste 50" i den billige ende?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketbedste 50" i den billige ende?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Matzon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 345
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 18:37
det er helt individuelt. Jeg er glad for at jeg valgte 50" frem for 42" selvom kvaliteten ikke er lige så god - men jeg kender flere som hellere vil nøjes med 42" og så få bedre kvalitet. Det er en smagssag - det er der ikke nogen her der kan afgøre for dig...
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 18:40

Hjælpe ?

Jamen er det det ikke det folk har gjort eller ?

Hvilken hjælp er det du forventer? - vi kan jo ikke beslutte for dig hvad du skal købe. Du har fået en masse inputs, ikke bare i denne tråd men også i andre, og du kan få ligeså mange meninger som der er brugere herinde.

Men i sidste ende er du nødt til selv at gå ud og kigge og vælge det TV du syntes bedst om - det er dig der skal købe det, ikke os.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 19:05
spawn: jamen hjælp til at gøre det lettere for mig at vælge imellem de to tv'er, jo det er rigtigt at folk har kommet med eksempler på hvilke 50" jeg kan få men kunne være jeg skulle lave en afstemning om hvorvidt folk synes det er vigtigst at få et 50" eller godt billede, jeg har ikke så mange muligheder mht at komme ud og se på disse modeller da jeg bor på bornholm...
      så jeg søger egentlig bare råd fra de erfarende som måske har forstand på sådan et valg og som HAR set disse modeller irl.
        og jeg siger heller ikke i skal beslutte hvad jeg skal købe, måske bare give nogle  råd som jeg kan bruge til at træffe mit valg.
       feks er sådan noget som matzons indlæg med at han er glad for han valgte en 50" selvom det ikke har et ligeså godt billede en kæmpe hjælp.

Redigeret af sebbe - 22-Marts-2007 kl. 19:07
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 19:30

Jo jeg forstår godt det kan være svært at vælge - men der er så mange brugere herinde og deres meninger svinger lige fra den ene yderlighed til den anden, både når det gælder model, størrelse, teknologi, pris osv. osv. osv. - og 100 forskellige meninger er ikke nødvendigvis nogen hjælp, men muligvis snarere en kilde til blot at øge din forvirring om hvad der er rigtigt for dig.

Du skal ikke vælge et TV udfra holdninger i et fora, men helst ud og kigge selv.

Du kan selvfølgelig få konkrete råd eller oplysninger om bestemte ting ved de forskellige modeller, men om du skal købe et 42" panasonic eller 50" LG eller et sølv PV60 eller et sort PV70 eller noget helt femte kan du ikke bruge nogens mening om til noget. Det er kun din mening der tæller her.

Jeg vil personligt hellere have bedst muligt billede end størst mulige TV - andre går mere op i størrelsen end gørelsen - et TV der er dårligere end et andet bliver ikke bedre af at blive større, tværtimod. Jo større skærmen er jo tydeligere ses det hvis ikke billedet er optimalt. Så er det bedre at gå en tak ned i størrelse, så ser det allerede bedre ud på samme afstand.

Men hvor godt det er skal jo altid ses i forhold til pris og forventninger/krav - og disse er meget forskellige fra person til person og ingen kan vide hvad du syntes er godt eller dårligt. Som jesdk siger, LG'en er måske ikke ligeså godt som et der koster det dobbelte men alligevel rigtigt godt til prisen. Spørgsmålet er så bare hvad dine forventninger er i forhold til de penge du vil bruge.

Er der slet ikke nogen gode steder på Bornholm hvor du kan se et rimeligt udvalg af forskellige modeller ?

Redigeret af spawn - 22-Marts-2007 kl. 19:33
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
sebbe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Februar-2007
Point: 264
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2007 kl. 21:11
altså vi har merlin, expert og nogle enkelte andre privat butikker på tv markedet, så har ikke de store muligheder! hehe men på den anden side kunne man heller ikke regne med mere når vi heller ikke har en mac'd mere.
blir vel egentlig nød til at læse mig til alt i tests og få bruger erfaring herinde (derfor så mange spørgsmål;b) men altså har aldrig haft t særligt godt tv, så mine krav er ikke overdrevet store, dog vil jeg selvfølgelig ikke ha noget bras.
har aldrig interesseret mig synderligt for elektronik, bare det virkede og så godt ud. det har ædret sig meget på det seneste da jeg har fået hele loftet hos de gamle ( er 18 år) på 40 kvm og skal indrette "hjemmebio" i en afdeling deroppe-
uuuuh jeg aner ikke hvad jeg skal vælge!  det er sku mange penge derfor er jeg så usikker.

Redigeret af sebbe - 23-Marts-2007 kl. 15:32
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu