recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste 55"+ til max ca. 15K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste 55"+ til max ca. 15K?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
madmouse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Februar-2012
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste 55"+ til max ca. 15K?
    Sendt: 18-Juli-2012 kl. 15:05
Hej, jeg har et ældre Panasonic 42" og er faktisk glad for det. Nu synes jeg bare der skal ske lidt nyt.

Jeg vil gerne have en 55" eller størrer. Jeg kan forstå der er flere gode mærker i dag, en dengang det bare SKULLE være Pana?

Jeg har max. 15.000kr. Det må meget gerne være billigere. Billedkvaliteten er det vigtigste for mig. Mærke, design, 3D osv. kommer i anden række.

Har i et eller flere bud? 
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 15:35
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 19:32
Tak. Findes der ingen der slår det til prisen? 

Jeg har kigget lidt på:

Sony 55HX855

og

Samsung UE55ES8005

Vil I vurdere dem til at være bedre end Pana'et? De ligger også lidt over mit budget.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 19:42
havde også taget st50 som der er linket til
er stadig bedre end de to i ren billedekvalitet
samt jo større et led er jo mere ser man også ulemperne
der er ikke så stor forskel mellem en st50 og vt50, udover et filter så sort er mere sort om dagen
om aften har det ikke nogen større bestydning

de har virkelig taget sig sammen i år og der vil få et meget bedre billede end det du har nu

Redigeret af xcardman - 18-Juli-2012 kl. 19:45
Til top
winberg2 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-Januar-2011
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér winberg2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 20:35
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 22:13
Det 64" Samsung har en god størrelse! Hvor adskiller det sig mest fra de nyere modeller?
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af winberg2 winberg2 skrev:

Hvad med dette:

http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/561453/SAMSUNG-PS64D8005.html?utm_source=flatpanels&utm_medium=affiliate&utm_content=specialoffer&utm_campaign=tv&utm_term=SAMSUNG-PS64D8005

Til prisen et super tilbud - sidste års topmodel som stadigvæk ser fantastisk ud
HELT enig! bedre end ST50 og det nye ES er ikke bedre. ClapKØB KØB!
Men vær lige opmærksom på wupti´s billed, hvor det ser gråt ud på rammen men det er jo sølv... medmindre de har en unik model!?

Redigeret af Mr. Claude - 18-Juli-2012 kl. 23:05
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 23:37
Nogen der ved om man kan se det på Fyn? Og kan det optage TV?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 23:41
Du kan vel se det i den butik, hvor du handler???

For øvrigt: Samsung tv, køb en 5 års totalforsikring.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 00:41
Jeg handler der hvor det er billigst!
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 06:52
Pana st modeller har på nær grå-skala og hel glas filter samme billede kvalitet som storebror vt, i store træk.

Sidste års samsung plasma er et godt tv, men vær opmærksom på Samsung plasma kan pive lidt, har arbejdet med både de model du linker til og den nye som begge har fenomenet. Pana tv'erne er skarpere i billedet end Samsung.

Skal lige nævnes at det ikke er sølv-ramme på det samsung plasma som deres LCD/led tv'er men lysere grå som billedet på wupti anviser. Den nye model er mørkegrå/sort.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 07:57
Oprindeligt skrevet af madmouse madmouse skrev:

Jeg handler der hvor det er billigst!

Det er sjovtnok som regel en eller anden obskur internetbutik som ikke skal spilde penge på at der kommer folk ind i butikken, der blot skal se fjernsynet, for herefter at gå hjem og bestille det billigst muligt på internet.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu