|
Bedste 55"+ til max ca. 15K? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Når det er sagt, er ST50 dog stadigvæk et fortrinligt tv, til en rigtig fornuftig pris.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
|
Hej,
har lige selv været igennem møllen! Og min valg var mellem samsung 51D8005 (samt lilelbror D7005) og så Pana 55ST50. Valgte 55ST50! Samsung: De 3 udstillet TV jeg så på i forskellige forretninger piv alle af plamsaBuzz, samt summede! Sort var ikke sort. Rygterne siger de går tit i stykker, især 51D7005 modellen. Pana 55ST50: SmartTV stinker ~ bruger HTCP så ikke noget problem. Ingen Buzz eller summen (ingen blæser i). I følge de test jeg fandt var denne lige bedre end Samsungs. Begge har super billed, og når det er hjemme i stuen tror jeg du bliver glad uanset hvilket du vælger! Begge har gode filter iht. daglys, tror måske at Samsungs er lige en smule bedre, men det er schisme svært at se ud fra butikkerne. Jeg valgt 55ST50, fordi 51 tommer blev for lille og 64 tommer for stort. Især PlamaBuzz var for kraftgit til min smag på samsung og var dealbreaker! Pana VT mod ST, forskllen er lille og igen vil du aldig opdage den hjemme i din stue! VT er sikkert et bedre TV, men cost-benfit analysen går altså til ST denne gang :-) KBN Ps...købte gennem Hifi-klubben......de påstår de har "rigtig" garanti! Samt ved at melde sig ind i kundeklubben opnår du ½ år eksrtra garanti! Aner ikke hvorledes det fungere osv., men jeg endte altså der :-)
Redigeret af kbaggen - 19-Juli-2012 kl. 09:47 |
||
![]() |
||
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
|
Det er sjovtnok som regel en eller anden obskur internetbutik som ikke skal spilde penge på at der kommer folk ind i butikken, der blot skal se fjernsynet, for herefter at gå hjem og bestille det billigst muligt på internet. Klaus[/QUOTE] Det er jo producenternes problem - hvis ikke modellen sælges på internettet, så er der KUN den fysiske butik at handle i....
Konstant skal vi høre om at de fysiske butikker forsvinder - JA og? Hvis det sker, så må vi da håbe at folk er blevet "kloge" nok til at handle uden at se varen. Sådan er markedskræfterne i 2012 - så lad være med konstant at pive over det..... |
||
![]() |
||
madmouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
|
Jeg tror lige jeg skal 'høre' det først inden jeg køber så. Tak for info.
|
||
![]() |
||
madmouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
|
Hvordan er 3D på dette TV? Virker det OK?
Kan det bruges som HD-Recorder? (Er det det der hedder PVR?)
|
||
![]() |
||
Raum ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2011 Sted: Hovedstaden Status: Offline Point: 278 |
|
Ja - PVR er at optage på USB-stick eller ekstern harddisk.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
![]() |
||
|
Så har forbrugerne jo selv valgt det - hverken mere eller mindre.....
Men at pive på forhånd syns jeg er en smule plat. Jeg er ret sikker på at producenterne nok på en eller anden måde vil kunne vise os deres varer fysisk hvis alle de fysiske butikker forsvinder. Men du vil ikke svare på den at producenterne jo selv styrer hvor de vil sælge deres varer? De kan jo sagtens vælge ikke at sælge til internet-butikker.... Men nej nej - de vil både sælge på internet og fysisk. Ikke mit problem, men producentens. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Hvor? På Gedemarkeder?
Jeg er ikke blevet spurgt.
Heller ikke mit problem.
|
||
![]() |
||
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
|
Hvis du kan klare dig med 50 tommer kan vt50 købes til 14.999,- hos hifiklubben.
|
||
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
||
![]() |
||
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
|
Og det er ikke parallel import ?
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Er det ikke lige meget, bare det er billigt? Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |