|
Bedste 55"+ til max ca. 15K? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jov hvis kvaliteten er den samme ?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
Det er samme apparat. Klaus |
|
![]() |
|
chico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Nu skal jeg ikke reklamere for hifiklubben - jeg kan dog se at de yder udvidet garanti, hvis man tilmelder sig kundeklubben på samme måde som klub Panasonic.
|
|
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
|
|
![]() |
|
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
Kanon.. Skærm bestilt på nettet desværre. Ser helst at handle fysisk. Men når man kan sparer +5000kr at vælger jeg desværre en netbutik
|
|
![]() |
|
madmouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Jeg kan se Wupti har en butik i Odense. Gad vide om de har skærmen hjemme :-D
|
|
![]() |
|
Så fik jeg skærmen med budstikken idag.. Fed skærm! ![]() Der er dog en smule buzzing.. Men det var der også på min pio 5090
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |